fridapetterssons

Alla inlägg den 17 maj 2012

Av Frida Pettersson - 17 maj 2012 18:59

Halluuu!

Vart med bästavän idag, shit, skrattade 24/7. Vi typ låg i mitt rum och dog, Johanna prövade lite roliga kläder så vi fick skrattattacker kan man säga. Och så planerade vi vår sommar, men kom på att vi kommer inte kunna göra allt vi planerat för vi båda är typ helt panka?! Undrar vart pengarna tagit vägen.. haha. Sen vid typ halv 6 skulle hon hem, och då tvingade hon mig att följa med henne en bit.. Så jag tog min kära lilla sparkcykel som jag inte rört på typ några år. Riktigt roligt faktiskt, och jag upptäckte att jag har en talang i att sparkcykla? Jag är fett duktig på det, kan t.o.m hoppa :D 

Imorgon ska jag träna med systeryster sen blir det att gå på stan, kul med lite syskontid också! Sen på kvällen ska min lillasyster ha kalas så måste hjälpa till lite då. Nu ska jag inte göra så mycket tror jag? 

HEJDÅ !


//fridapettersson ;* 

 

jag älskar hela dig inte bara ditt utseende, din personlighet, ditt underbara leende.

Av Frida Pettersson - 17 maj 2012 14:33

Hej alla som läser!

Just nu sitter jag och väntar på Johanna, jag tror hon är den mest störande och irriterande människa på denna jord? Menmen, hon kommer väl nån gång får man hoppas. Vart så glad imorse när jag vaknade av att solen lyste, har inte hänt på typ 100 år känns det som? Jag damplängtar till sommarn nu, min sommar kommer bli oslagbar! 

Skriver mer ikväll, hejdå! 


//fridapettersson ;* 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards