fridapetterssons

Alla inlägg den 19 maj 2012

Av Frida Pettersson - 19 maj 2012 22:34

Hejsan! Gör ett litet snabbt inlägg från mobilen. Sitter foreverlone och kollar på fotboll. Spännande match asså! Men det är gansks trevligt att va lite mobbad sådär! heejdå !//fridapettersson ;*

Av Frida Pettersson - 19 maj 2012 18:48

Tjeenare!

Min dag idag har vart typ gryyyym! Började med att vid ca halv 1 gick jag till orrliden och mötte Hampus Tenö och Mattias Lidholm, var med dom i typ 2 timmar. Sen kom Johanna och så satt vi och snacka lite och så. Sen helt plötsligt körde vi fotbollsmatch med (ska räkna upp ALLA nu, så det kan bli lite mke..) Hampus, Matte, Jesper, Felix, Jakob N, Mathias P, Wille, Edwin, Oliver, Calle, Leo, Viktor, William, och johanna såklart! tror det var alla? fast jag glömde säkert nån.. Sen iaf åkte dom flesta hem, så då var det bara jag Johanna, Jakob, Jesper, Felix, Mathias, Wille, Edwin och kanske nån mer kvar? Så vi körde lite fotboll och så. Jag och Johanna är verkligen världsmästarE på fotboll! Sen kanske vid 5 gick alla hem, så vi gjorde också det. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra? Kanske ska upp till orrliden igen? 

Hejdå.


//fridapettersson ;* 

 

Bjuuuder, bara för att mitt humör är på TOPP just nu! :D 

Av Frida Pettersson - 19 maj 2012 11:59

Hejhej! 

Har inte skrivit för jag har inte hunnit! Igår hjälpte jag först till lite på min lillasysters kalas men sen upptäckte jag att småbarn är väldigt jobbiga, så jag gick därifrån. Sen hade jag inte ett piss att göra, så jag ringde Johanna. Hon var med oskar, men med lite övertalning lyckades jag tillslut skicka hem honom, mohahaha! kände mig ganska taskig menmen ;) Johanna och jag bikade hem till mig och var där ett tag, sen vid typ halv 9 kom vi på den briljanta iden att jag kunde ju sova hos henne! Så jag packade väskan, och sen trampade vi hem till henne igen. Gjorde inte så jättemycket, förutom att flumma rejält men vad kan man förvänta sig? Nu ska jag äta lunch, sen ska jag till orrliden och träffa några med johanna. Kommer bli kuul! Skriver mer ikväll, Hejdå !


//fridapettersson ;*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards