fridapetterssons

Alla inlägg den 20 maj 2012

Av Frida Pettersson - 20 maj 2012 20:20

Tja!

Åkte till strängnäs med Nellie vid typ halv 1 idag för att kolla på fotbollsmatch. Var där till typ 4 nån gång sen åkte vi hem till skogstorp. Hennes pappa släppte av oss på orrliden och så var vi där och kollade på fotbollsmatch igen. Efter ett tag kom Oliver så var med han också. Vid kvart i 6 åkte jag hem och åt middag lite snabbt, sen tillbaks igen! Då hade det kommit dit mycket mer folk, som jag inte ville va med -.- Så aa.. Men sen vid typ halv 8 åkte Nellie hem till några, så jag var med Oliver ett tag. Sen bestämde vi oss för att ringa Johanna, så vi stack och hämtade henne och sen åkte vi till kompisgungan på skolgården och hängde där ett tag. Strax efter 8 skulle jag hem, Johanna och Oliver åkte hem lite efter det. Nu sitter jag hemma och ska snart hoppa in i duschen! Och vad hände? Vädret.. Det är ju helt underbart! Känner starkt att sommarn börjar komma nu och hoppas det håller i sig. Skola imorn då.. Känner mig inte direkt jättetaggad menmen, nu är det ju ändå snart sommarlov?! så dom sista veckorna klarar man väl av? 

HEJDÅ!


//fridapettersson ;*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards