fridapetterssons

Alla inlägg den 22 maj 2012

Av Frida Pettersson - 22 maj 2012 21:01

Tjena!

Tränat nu från 18.00 - 19.30, skönt faktiskt och gick ganska bra! Kom hem vid typ 20.00, hoppade direkt in i duschen. Hatar egentligen att duscha men nu var det otroligt skönt för det var sjukt varmt ute och vi tränade på Ekängen, svettades ihjäl! Imorn ska jag nog till stan med Johanna och "bunkra upp" till på fredag. Vi ska typ kolla på film i skolan och då fick man ta med sig vad man ville och äta.. Johanna och jag såg såklart chansen nu när man ändå får, så vi ska åka och typ storhandla (y Men hejdå! 


//fridapettersson ;*

Av Frida Pettersson - 22 maj 2012 15:18

Hejsan!

Skola idag som vanligt. ganska skön dag idag också. Lektionerna flöt på och vädret gör dagen så mycket bättre! Hade muntligt nationellt matteprov också, vi var i typ grupper och så ställde läraren frågor som vi skulle svara på och diskutera. Hade såklart förberett mig på det värsta som alltid, men sååå svårt var det faktiskt inte! Fast jag fick typ hjärtattack när läraren frågade mig " vad hittar du för vinklar i den här figuren?" Jag fick hjärnsläpp och typ satt där och stammade, HAHA! Har haft damp idag på 2 tjejer som går i min paralellklass.. Johanna och jag gillar inte dom, och dom gillar inte oss heller. Men idag vart det kriiig! Johanna och jag stog typ på skolgården och sen satt dom på en bänk och glodde som två fån på oss, lite smått damp fick vi -.- Sen kallade dom oss horor, och då fick vi typ ett utbrott. Vi frågade dom varför dom kallade oss det när dom inte ens känner oss, men då var det inte så lätt att stå för det man har sagt längre.. omogna! Nu ska jag





typ ut och lägga mig i solen en stund, sen blir det att träna. Hejdå!


//fridapettersson ;*  










Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards