fridapetterssons

Alla inlägg den 24 maj 2012

Av Frida Pettersson - 24 maj 2012 20:34

Tjenaa! 

Nu har jag precis ätit lite mat efter att ha tränat på Ekängen. Det är verkligen hemskt att träna utomhus nu när det är så här varmt. Det känns som att benen inte ens rör på sig och man orkar typ ingenting.

Imorgon ska jag va med melina, vi kanske ska hem till sporre med några fler och bada, men vet inte riktigt än. 

Hejdå ni gulliga som läser ;) 


//fridapettersson ;* 


Av Frida Pettersson - 24 maj 2012 15:09

Hejhej ! 


Vädret är underbart, snart har vi sommarlov, och livet leker helt enkelt ! 

Skolan nu är underbar, vi har typ inga läxor och allt flyter på. Sköna lektioner som vanligt idag, på idrotten körde vi fotboll utomhus, dödligt varmt var det. Så typ många killar tog av sig tröjorna och vi tjejer typ sprang i sport-bh eller vek upp tröjan. Då känner man att nu är det fan sommar ! 

Imorgon ska jag nog vara med Melina, och sen kanske några mer. 


Nu blir det att gå ut och lägga sig i solen en stund sen ska man till ekängen och träna.. kuul -.- 

Skriver kanske efter träningen om jag hinner? Heeejdå !   


//fridapettersson ;* 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards