fridapetterssons

Alla inlägg den 25 maj 2012

Av Frida Pettersson - 25 maj 2012 22:01

Hello!

Har haft en bra kväll med Albin. Mötte honom på orrliden vid ca 19.00 Då cyklade vi ner till konsum för han skulle typ köpa en dricka. Sen efter det åkte vi hem till honom och kollade på "Easy A" fast vi kollade inte klart på hela.. 

Sen cyklade vi ner till rosenforsparken och åkte till badplatsen där, men var inte där länge alls för myggorna bombade oss. 

Sen åkte vi vidare till skolan där vi var till typ 21.00 Vi typ gungade lite och körde lite fotboll och bara hade kul! 

Tills jag upptäckte två igelkottar i busken?! Så vi typ iaktog dom en stund. 

Sen cyklade jag hem och nu gör jag inte ett piss. 

Hajdå !


//fridapettersson ;* 

Av Frida Pettersson - 25 maj 2012 17:04

Tjaaa :D

Gryym fredag har jag haft ! 

Började med lite lektioner sådär men allt går ju såklart bra när det är sommar ! Efter lunchen kom den efterlängtade filmen vi skulle kolla på. Eller det var inte filmen vi väntade på utan mer godiset och det vi hade bunkrat upp med.. 

Johanna och jag körde på en chipspåse, en stor dricka, och varsin chokladboll, det satt fint det !

Efter skolan skulle jag ta farväl av johanna.. hemskt ! Vi stog och kramades i ca 10 minuter, uusch värsta på länge. Hon ska på handbollscup hela helgen och Melina ska också iväg, så jag kommer sitta hemma som världens eremit.. Nejmen Oscar och Arvid har faktiskt lovat mig att vi ska va!

Sen åkte jag och melina hem till mig och hämtade bikini, sen gick vi till Sporre, gud vad varmt det var. Jag och sporre badade i hans pool men melina hade ingen bikini så hon satt och tittade på. Vi badade ganska länge, sjukt hur skönt det var. Ca 30 grader, skitskönt. Sporre och jag var liite flummm, hehe. Melina åkte hem typ kvart över 4 för hon skulle på ridning. Jag stack typ 20 min senare. 


Nu ska jag snart till Albin, så hinner inte skriva mer nu. Hejdå!


//fridapettersson ;*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards