fridapetterssons

Alla inlägg den 26 maj 2012

Av Frida Pettersson - 26 maj 2012 23:18

Halluu :D

Måste erkänna att jag skriver liiite onödiga inlägg nu asså men det är bara för att jag har haft såå tråkigt -.-

Nu har jag satt mig i soffan helt foreveralone, osminkad, nyduschad, och myser i min onepiece. 

Jag har det lite lagom skönt sisådär ! 



//fridapettersson ;*

 

Av Frida Pettersson - 26 maj 2012 17:57

Heej :D

Ganska onödigt inlägg nu, och typ ingen som läser för alla vill ju passa på att vara ute nu när det äntligen är sommar. Men jag har verkligen ingenting att göra, har otroligt tråkigt.

Nu sitter jag och dunkar "sommartider" bara för att liksom. Har typ setat vid datan hela dagen, och vart ute och solat en del. 

Saknar min beeeeeebis ocksåå.. Hemskt att inte få se hennes mongoface varje dag :(

Aja.. Hejdå !


//fridapettersson ;* 


D 

Fly away, and please take away the pain. Don't go back, to the shadows!
 




Av Frida Pettersson - 26 maj 2012 09:52

Hejsan!

Vaknade imorse typ kvart över 8, så gick upp då. Satte på mig lite sköna kläder och gick ner och åt frukost ute på altanen med mig själv.. Mys!

Mamma och pappa var inte hemma och mina systrar låg och sov, så jag var uppe ensam, älskar't! 

Vid typ kvart över 9 gick jag ut med min hund i ca 25 min.

Nu gör jag inte ett skit.. Får väl se vad jag ska göra idag. Nåt hittar man väl alltid på. 

Hoppas att det blir lite finare väder sen så jag kan sola iaf. Hejdåå!


//fridapettersson ;* 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards