fridapetterssons

Alla inlägg den 29 maj 2012

Av Frida Pettersson - 29 maj 2012 17:54

Tjaa!

Ganska skön skoldag fast vädret inte var på topp. Flummade bort dom tråkiga lektionerna och vi slapp matten :D

Istället hade vi pubertetssnack, med kuratorn och skolsyster, i tjej och killgrupper. HAHAHA.. Vi skrattade inte lite.

Sen efter skolan tog jag bussen till stan med johanna.Vi skulle typ leta avslutningskläder och köpa godiis 

För imorn i skolan ska vi kolla på film och man får typ ha med sig godis, igen.. Så ja, vi var tvungna liksom :$

Gick runt som dårar och akutletade kläder till skolavslutningen. Var tillochmed inne på kappahl och MQ ?! då är det allvar..

Men såklart så hittade vi inte ett skit, får verkligen damp. Jag kommer ju behöva gå naken..

Aja, sen mitt i allt satte vi oss på 21:an och tog varsin glass, fast ångrade oss och ville ha kladdkaka istället -.-

Tog bussen hem vid typ halv 6. Vi typ doog på bussen! Asgarvade bokstavligt talat hela tiden!


Tagga parkenbadet, och film i skolan imorn. Kommer bli gaanska så skön dag!

Hejdåå!


//fridapettersson ;* 



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards