fridapetterssons

Alla inlägg under maj 2012

Av Frida Pettersson - 16 maj 2012 07:16

Godmorgon alla som läser!


Just nu sitter jag jättetaggad till Lunken och bara väntar på att gå till skolan. Det ska bli kul att se hur mycket vi egentligen orkar. Ska gå till skolan om inte så jättelångt tid. Det har vart en riktigt skön vecka, nästan inga riktiga lektioner + att det är ju våran sista dag idag. Nu är det bara vänta lite till då, skriver ikväll.

Ha det bra!


//fridapettersson ;* 

 

Jaa, så här gullig kan man va när man snart ska ut och springa ;)

Av Frida Pettersson - 15 maj 2012 17:19

Hejsan!

Skola idag då, började med att gå typ 5 km. Johanna och jag dog lite smått, så vi satte oss mitt i skogen i typ 20 min. När vi äntligen kom tillbaka fick vi äpple, hellyeah! Sen hade vi några lektioner och dagen flöt på ganska bra faktiskt. Efter skolan stack jag hem till bästavän, vi typ "bunkrade upp" med lite gott som alltid, trevligt! 

Är fett taggad till imorn nu, springtävling i skolan. Hoppas det kommer gå skapligt i allafall. Jag skriver mer imorn eller imorgon bitti om jag hinner? 

Hejdå alla som läser !


//fridapettersson ;* 

Av Frida Pettersson - 14 maj 2012 15:50

Hej!

Började dagen med att vakna upp till skitväder.. surt -.- Idag hade vi ju fotbollsdag i skolan, vart kul ändå fast det var kallt. Vi krossade 6A i brännboll och dragkamp, trodde faktiskt vi skulle förlora dragkampen för dom har typ bara biffar i sin klass.. Men, vi vann och det var grymt! B-spåret vann hela skiten också, ägde ut dom på plan. Sen hade vi nationella prov i engelska muntligt också?! Gick sådär.. Jag får alltid hjärnsläpp på prov också så jag satt där och typ stammade.. 

På onsdag ska jag, johanna och nellie vara med i en tävling i skolan (Lunken). Vi ska springa lite drygt 4,5 km, är fett taggad! Jag skriver mer imorn, hejdååå !


//fridapettersson ;* 

 

hahaha...bjuder 

Av Frida Pettersson - 13 maj 2012 18:48

  Tjena!

Idag åkte jag och Johanna till Årby för att kolla kurirenbollen. Vi hängde där ett tag i det underbara vädret tills vi bestämmde oss för att gå och köpa godis, så vi tog oss en promenad till Ö&B,    shit vad vi gick asså.

Sen vid typ 2 tiden åkte vi till stan, var inte där länge alls.

Riktigt bra dag faktiskt! Imorgon ska vi ha fotbollsdag i skolan, riktigt taggad! 

Nu ska jag typ ut och springa med Johanna, kommer bli ganska skönt att komma ut faktiskt ;) 

Skriver mer imorn!


                 //fridapettersson ;*      

    

                                                                                     Bjuder på en gullig liten bild ;)                                                                          



Av Frida Pettersson - 12 maj 2012 21:05

Hejhej!

Har precis skaffat mig en blogg. Hoppas på åtminstonne en läsare ;)

Hade inte så mycket att skriva nu.. Skulle liksom bara komma igång lite.


//fridapettersson ;* 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards