fridapetterssons

Alla inlägg under juni 2012

Av Frida Pettersson - 30 juni 2012 23:35

Haha, rubriken talar ;)

Somsagt sitter jag foreveralone här uppe nu såhär när alla har lagt sig.

Moff på godis idag igen, så nu är jag mätt..

Nu sitter jag här uppe med filtar och kuddar och massa skit, uppbunkrad framför James Bond.

Känner mig skitcool som sitter och kollar på det liksom, fuckyeah!

Imorgon blir det nog att träffa Johanna, passar på sista dagen innan hon åker till Partille typ en vecka.

Kommer sakna henne sååå !

Tänkte också fixa en ny header imorn om jag hinner, är så trött på den jag har + att den är skitful, men slarvgjorde nåt lite snabbt bara.

Nu ska jag gå och va lite osocial igen :*

Av Frida Pettersson - 30 juni 2012 20:18

Sry att jag inte bloggat så mke, har vart upptagen med annat!

Men nu ska jag försöka hålla mig så uppdaterad som möjligt.

Igår sov jag ju hos Johanna. Först bara satt vi vid datan, moffa godis och ba chillade.

Men sen vid 10 gick vi ut och träffade Liam och Hampus, hade en väldigt rolig kväll. Tack grabbar !

Sen gick vi och la oss nån gång vid halv 2 typ.

Imorse kom mamma och hämtade mig ganska tidigt, hem och göra sig i ordning, sen vidare till guifhallen.

Sen till Balsta IP där vi kollade på fotbollsmatch. Ifk-Värmbol, såklart ska Ifk förlora också.

Sen skjutsade oskars pappa hem oss.

Nu ha rjag nyss kommit hem från en långpromenad med mamma och hunden, så skönt!

Nu blir det chill framför tv resten av kvällen med godis och sånt, mys.

Ha en fortsatt bra kväll alla, kanske bloggar nåt mer ikväll om jag orkar :*

Av Frida Pettersson - 29 juni 2012 20:11

Tjaaa   

Idag har jag vart med Johanna, vi gjorde inte mke, låg i soffan, snacka, och garvade.

Sen när hon åkte hem käka jag pizza, ohyeah! 

Försökte äta upp hela för har aldrig gjort det, men gick tyvärr inte idag heller :( men nån gång ska jag klara det!

Sen efter det gick vi ner till k-sum och handlade godis till ikväll.

Skulle också ha träffat Oliver, Calle och nån mer, för dom fråga om vi ville komma till orrliden, fast vi hann inte :(

Sen VANDRADE vi hem till Johanna igen, duktiga som är.

Fast inte lika duktiga nu längre när vi moffar kebab och feta godispåsen, haha   

Somsagt så blire att sova hos bästavän idag, chiill !

Imorn ska vi nog kolla när ifk spelar match vid balsta IP, hoppas på fint väder!

Ha en bra kväll , som jag definitivt kommer få :* 

Av Frida Pettersson - 29 juni 2012 10:34

....Alla fina!

Idag ska jag träffa Johanna. 

Har inte den blekaste om vad vi ska göra, men nåt hittar vi alltid på!

Hade inte särskilt mycket att skriva om men ja.. somsagt.

Ha en bra dag så bloggar jag ikväll :*

Av Frida Pettersson - 28 juni 2012 20:47

Nyss kommit hem från skogstorp p99 fotbollsträning.

Var där med Johanna och mötte också Nellie, Ebba och Moa ett litet tag.

Kul att träffa alla och så, speciellt "dig" såklart...

Vart med Johanna hela dagen också förresten. Vi typ gjorde inte mycket, satt på lite random places och snacka hela tiden.

Sen åkte hon hem vid typ kvart i 5 , på med musik och sen lagade mat helt foreveralone, sommar känslor jao !

Nu ska jag typ bara ha en chill kväll, hejdå :*

 

Av Frida Pettersson - 28 juni 2012 11:49

Godmorgon ?   

Känslan man fick imorse när det var sol ute, fuckyeah!

Satte på mig bikinin direkt och nu sitter jag och väntar på bästis för att sen gå ut i solen.

Hoppas det håller i sig nu resten av sommarlovet också, så man kan sätta igång med alla planer nån gång !

Ha en bra dag ute i det fina vädret alla :*

 

Av Frida Pettersson - 27 juni 2012 21:47

Ja somsagt har jag inte gjort mycket alls idag eftersom jag fortfarande är lite "sjuk".

Ingen toppendag direkt!

Det enda sköna var väl att jag badade, kände verkligen att jag behövde bli lite fräsch, haha.

Såhär på kvällen har jag pratat lite i telefon med Johanna i ungefär en timme.

Sen fikade med lite jordgubbar, så nu är man mätt igen.

Ska även försöka lägga mig liite tidigare idag också, har vart uppe till typ 3 dom senaste dagarna så..

Btw, om du är social, messa på kik eller nåt ? 

Puss :*

 

Av Frida Pettersson - 27 juni 2012 10:12

Hej!

Igår morse när jag vaknade mådde jag skit och upptäckte direkt att jag hade feber.

Låg i sängen bokstavligt talat hela dagen igår. Och sov skapligt mycket också.

När jag är sjuk äter jag ingenting, och det gör det bara värre. Igår tvingade jag i mig några jordgubbar, för jag vill inte riskera att hamna på sjukhus igen med dropp och skit som förra gången...

Idag känns det mycket bättre i allafall. 

Hade inte så mycket att skriva om, menmen. 

 

 

 

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards