fridapetterssons

Alla inlägg under juli 2012

Av Frida Pettersson - 31 juli 2012 19:54

Jag har blivit jättedålig på att blogga, jag vet..

Men har inte tid nu på sommarlovet, vi börjar ju skolan snart så ska passa på att va med kompisarna hela dagarna nu ;)

haha, men jag ska försöka blogga oftare!

 

Idag har jag träffat Johanna och Melina, vi typ gjorde inte så jättemycket. Fotade lite (massa bilder upplagda på facebook) , sen har jag även upptäckt att jag blivit beroende av Justin Bieber, han är ju sjukt snygg?! 

Nu på kvällen har jag iallafall vart en sväng på tunapark med mamma och systrarna. 

Imorn blir det å-festen med Angelika, Johanna, Nellie & Melina, sen träffar vi säkert några där också! Kommer bli grymt.

Ha det fint så ska jag fösöka blogga nåt innan jag åker imorn också , puss :*

Av Frida Pettersson - 30 juli 2012 13:56

 

Vi hade det bra där!

 

 

bjuder!

 

bryggan

 

HAHAH, vi hittade peruker, guud!

 

hahah, ibland är vi för gulliga :')

   

åhgud, bjuder stort

   

tha house, sådär skulle man bo.. :) och det var inte allt !

 

fiin utstikt man hade när vi tog ett "kvällsdopp" 

 

där tillbringades mesta tiden av kvällen!

 

vårt place !

 

Tyvärr kommer inga bilder från grönan för hade inte kameran med mig då :(


Av Frida Pettersson - 30 juli 2012 10:24

Heej ! 
Igår kväll kom jag ju hem från Stockholm, men pallade verkligen inte blogga då så nu kommer ett inlägg om dagarna!

Lördag!


Vi åkte till stockholm vid typ 9. Lite innan vi kom fram stannade vi och handlade mat!
Direkt vi kom fram till Lidingö där vi skulle bo så slängde vi in väskorna i huset sen direkt ner till deras brygga.

Badade, solade och hade det awesome typ hela dagen. Sen upptäckte vi att dom hade en liten båt. Ni vet en sånhär liten skit med bara motor och åror, så vi fick för oss att vi skulle ut med den.. Vilket var en dom ide.

Vi typ åkte ut ganska långt + att Julius körde båten, inte det säkraste. Sen mitt ute på havet upptäcker vi att vi åker rakt mot en Viking Line-färja, paniik ! men vi kom hem levande i allafall.

Sen badade vi lite mer och solade, sen gick vi in och badade bubbelbad, myyys!

Efter det tränade vi i hennes gym, vi körde ett hårt träningpass ala Leila, tuungt ! Sen direkt efter det rusade vi ner till vattnet och bara hoppade i, såå sköönt!

På kvällen kollade vi först på tv och moffade chips, sen gick vi ut på bryggan och satt och snackade om massa saker tills klockan var typ 11 ? sen gick vi in i vår lilla stuga där vi skulle sova, snackade en stund, sen somnade vi.

Söndag!


Vaknade såklart mycket tidigare än vad vi skulle gå upp, och var jättepigg, så jag gick upp helt foreveralone. Typ vandrade runt i vårt lilla hus för mig själv.. Fråga mig inte vad fasen jag höll på med för jag har verkligen ingen aning, jag var väl "morgoncrazy". Sen vaknade dom också, då gjorde vi oss iordning, käkade frukost, och packade ihop, sen bar det av mot Grönan! Vi booombade alla karuseller, vi började med tekopparna, småbarnen och vi, fast det var ändå vi som skrek mest :') Sen åkte vi masssa karuseller och bara hade skitkul. Vid 2-tiden köpte vi lunch och satt ute i solen och käkade, yeah! Sen åkte vi lite till karuseller. På eftermiddagen kom Felicia, Johannas farmor och Kenta. Så vi träffade dom lite osv. Sen gick vi spökhuset, jag johanna nellie och felicia. Var så sjukt rädd för förra gången jag gick det var det dödligt läskigt. Men det var faktiskt inte så läskigt nu!

Efter spökhuset fick Felicia och jag för oss den galna ideen att åka "fritfall" vi hade panik först , men sen tyckte jag den var askul. Körde insane 4 gånger, uppskjutet 3 gånger, och sen åkte vi en jättebarsnlig karusell massa gånger bara för att vi lärde känna han killen som jobbade där, saaknar han!

På kvällen var vi asflum och bara släppte loss, så då vart det frittfall 2 gånger till , lite foreveralone sådär för ingen ville åka med mig ;) Nellies pappa kom och hämtade mig och Nellie typ kvart i 9, för johanna skulle hem till sin farmor. Var hemma strax efter 10, då käkade jag middag sen gick jag och la mig i sängen. 

Hade tänkt slänga upp en bildbomb nån gång idag men min kamera laggar så det går typ inte att ladda över bilderna till datorn :S Aja, vi hade det BÄST iallafall, minnen for life!

Av Frida Pettersson - 28 juli 2012 08:39

Heej alla !

Nu är allt klart, packat färdigt, gjort mig i ordning, nu är det bara väntan kvar.

Om typ 20 minuter kommer Nellies pappa och hämtar mig och Johanna, yeah!

Idag ska vi bara sola och bada på Lidingö, ha det allmänt grymt! Sen imorn blire gröna lund och då jääklar!
Fritt Fall nu kör vi ! Och spökhuset.. pfft, om jag vågar :$

Ha det bäst tills jag kommer hem, kraaam :*

Av Frida Pettersson - 27 juli 2012 23:19

Hej bloggen!
Kom ju hem från landet idag och hade tänkt berätta om allt som har hänt och slänga upp en liten "bildbomb". Men glömde helt bort att blogga och nu hinner jag verkligen inte ! För imorn blire sthlm med bästa tjejerna så måste fixa lite tills då.. Bloggar igen på söndag om jag hnner annars blir det på måndag istället.
Ha det toppen tills dess så hörs vi sen ! Puss och kram :*

Av Frida Pettersson - 23 juli 2012 21:40

Tjeeenare bloggen.. haha, nejmen !

Idag tog jag cykeln och bikade hem till johanna, vi kände båda att det var en såndär perfekt "bunkra-upp-dag" så vi la oss i en typ hög i hennes säng, med lite mys, sen fick vi för oss att kolla på "Paranormal Activity" shit asså..

Jag som är cool kollade på hela filmen medans Johanna låg under tröjan typ hela , haha..

I slutet var det sjukt läskigt, så vi kasta ifrån oss datan och skrek som galningar, gud så läskigt det var !

Sen åkte jag hem och käkade lite middag, sen tillbaks till johanna igen.

På kvällen kollade vi på " Paranormal Activity 2 " , i början gick det bra, den verkade inte alls lika läskig som den andra, fel, fel och ännu mer fel. Slutade med att både johanna och jag låg under täcket och höll på dö, paniiik !

Cyklade hem vid typ halv 9 . 

Just nu sitter jag och packar för imorn blire landet, yeah !

Aja, blir ingen bloggning förns på fredag/lördag ? Så ha det toppen tills dess! 

Av Frida Pettersson - 23 juli 2012 10:43

Godmorgon   

Har haft en skön morgon lite foreveralone!

Gick upp tidigt, käkade nyttig frukost framför tv:n, var uppe ensam, allmänt chill !

Vädret, ja.. vad ska man säga? jaja, imorn sticker jag i allafall till landet så hoppas på bättre väder där ! 

Ska faktiskt bli ganska skönt att komma upp dit. Jag, pappa och lillasyster! Jag ska typ bara bada, träffa folk, åka vattenskidor, köra båt, osv! 

Aja, ha en bra dag i allfall ! :*

Av Frida Pettersson - 22 juli 2012 20:00

Hejsan!

Idag tog jag tag i löpningen och gick ut och sprang lite drygt 6 km.

Går skitbra för mig just nu, jag stannade inte en enda gång, stolt !

Sen när jag kom hem körde jag lite fys, styrka , stretching osv, sen tog jag mig en dusch.

Nu på kvällen har jag kollat på film... igen, haha. Nu vet jag faktiskt inte vad jag ska göra , just chilla gissar jag på?

Imorn ska jag väl antagligen träffa Nellie och Johanna, aja, bloggar mer imorn eller ikväll, puss&kram :*

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards