fridapetterssons

Alla inlägg under december 2012

Av Frida Pettersson - 30 december 2012 22:05

Sanningen svider, men ja, jag kommer nog ruttna bort.. Sov ovanligt länge för att vara mig idag, det enda bra med det var väl att jag slog mitt rekord i sovande, tjoho för det. Nej, annars fanns det väl inte så mycket positivt med det.
Sen degade jag i sängen i typ två år till, innan jag pallrade mig upp vid 1-tiden och åt lunch, sen lade jag mig i sängen igen. Låg där ett tag innan jag förflyttade mig från sängen till soffan. 
Haha, jag och sis har spelat mario på wii bokstavligt talat hela dagen. Så pass att vi klarade ut hela spelet, hehe..
Rätt sad.. Fast, kul har vi ju haft, så why not?
Ännu en osocial dag. Fast med sällskap denna gång. Nu borde jag egentligen duscha, men jag orkar verkligen inte. 
Hatar att duscha, för man fryser ihjäl så fort man stänger av vattnet, och sen tar det typ en timma för mig att komma ut från duschen för det är så förbaskat kallt.. Jaja, jag kanske borde ta en dusch ändå för imorgon är det nyår. Då måste jag vara fin! Har fortfarande inte bestämt hur det blir imorgon.. Kanske dags att göra det nu? Right?


Jaja, nu vart det här rätt långt fast det inte skulle bli det..   HAHA, bild från i sommras. 
Inte sådär jättetaggad på att ta bilder på mig själv nu när jag har mjuikskläder, osminkad och o-fixathår. Not so beauty!

Av Frida Pettersson - 29 december 2012 23:02

Hej på er !

Har precis dansat lite på just dance, haha jag har blivit nöörd. Nejmen, det är faktiskt väldigt skoj!

Just nu har jag ingen aning om vad jag ska göra. Och just i dom här lägena när man behöver kära tv:n, så går det såklart ingenting bra. Och ingen är social heller, alla är såå tråkiga.. 
Jaja, jag får väl ta och hitta på något då, hoppas ni har en bra kväll i allfall! Puss på er !

   

Bjuder på två bilder, haha ja men palla va snygg såhär en lördagkväll. 

Av Frida Pettersson - 29 december 2012 21:35

Gör detta endast för att jag har väldigt tråkigt, och så är det såklart kul att kolla igenom när man är lite äldre.

Gillar du någon just nu?: Ja..
Tror du han/hon gillar dig?: Vet faktiskt inte alls just nu, man kan ju alltid hoppas..
Har du någon gång gjort något du ångrar?: Ja, många gånger.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Ja.
Har du några syskon, isåfall hur gammla?: Två systrar, 15 & 9 år. 
Säg 3 personer du verkligen litar på?: Johanna & Julia, finns väl fler men kommer inte på just nu..
När grät du senast?: Kommer faktiskt inte ihåg..
Vad sa du i ditt senaste telefonsamtal?: typ "kan pappa komma och hämta mig?"
Är du omtyckt i din skola?: Helt ärligt, nej det tror jag inte. Eller bland dom som känner mig, är jag nog det. Men dom som inte känner mig, tycker inte om mig. Det är rätt synd, eftersom dom dömer mig på bara utsida.
Har du varit otrogen någon gång?: NEJ !
Har någon varit otrogen mot dig?: Nej, det tror jag inte.
Skulle du kunna dö för någon annan?: Ja.
Röker eller snusar du?: Nej, absolut inte.
Gillar du ditt utseende?: Nej, finns mycket jag är missnöjd med. 
Om du fick ändra det, vad skulle du då göra?: Haha, finns väl rätt mycket. Bli lite kortare, lite smalare, ha mindre höfter, inte ha utstående öron, ha perfekt långt platt hår, osvosv. 
Hur många har du pussat?: Vet inte alls.
Vill du skaffa barn när du blir stor?: jadå
Vill du gifta dig?: Ja
Är du duktig i skolan?: Haha, hoppas det
Går du efter utseende?: Ja, asså man kollar ju på utsidan först sen insidan. Somsagt, utsidan ger insidan en chans!
Har du sagt "jag älskar dig" för skojs skull till någon?: Nej
Är du feg eller modig när det gäller kärlek?: Både och. När det gäller att ta kontakt osv är jag inte feg. Men i verkligheten kan jag vara det. Fast när man lärt känna någon riktigt bra, är jag inte alls feg.
Hur mycket väger du?: Inget jag vill dela med mig av här..
Hur lång är du?: 1.63
Vad vill du bli när du blir stor?: Sångerska
Tror du folk pratar bakom din rygg?: Ja, det finns det alltid folk som gör.
Dina sämsta egenskaper?: Tänker och bryr mig lite för mycket, är ofta lite för ärlig, väldigt känslig, osvosv.
Har du någonsin somnat gråtandes till sömns?: Ja.
Slagit en kille på käften?: Haha nej, men har ofta stor lust.
Hur svarar du i telefonen?: "Hallå" 
Favoritlåt?: Gillar så många låtar, men måste nog säga summer paradise-simple plan. Den låten väcker så otroligt många minnen, den får mig att tänka tillbaks på gammla tider. Den får mig att må allmänt bra. 


Av Frida Pettersson - 29 december 2012 19:44

       

Här är lite på det jag köpt i Stockholm och här i Eskilstuna. Orkade inte fota allt bara. + jag har köpt ett till par trosor men dom kunde jag inte fota eftersom jag hade dom på mig   

Allt totalt (om jag kommer ihåg allt då, haha) :
Tröja - Ginatricot 99 :-
Stickad tröja- Bikbok 149:-
Linne-Bikbok 75:-
Trosor (2 par) Ginatricot, 29:- styck.
BH- Ginatricot 65:-
Short- Bikbok 149:-
Foundation-grej (vet fortfarande inte vad det heter?!) In & Finn, 15 :-

Presenter av kusiner:
2 st tröjor- Ginatricot
Presentkort, H&M
Strumpbyxor , H&M 
Bikini, vet inte vart den kommer ifrån. 

Av Frida Pettersson - 29 december 2012 19:36

Sorry att jag inte bloggat något idag. Sov ovanligt länge, sen gjorde jag mig klar och sedan åkte vi direkt hem till farmor och farfar. Farmor fyller år idag, så vi skulle dit och fira.. Kom hem för inte så länge sen, därför har jag inte hunnit blogga. 
Ja, men det var väl helt ok där. Fick ju träffa kusinerna och så iallfall. 

Har egentligen inte så jättemycket att blogga om? Medveten om att min blogg inte är den roligaste och så just nu.. Har bara inte så mycket inspiration till att blogga om just nu. Kom jättegärna med förslag om ni har några!

Vi hörs, puss på er!  
Bild i repris, bara för att jag inte har så mycket annat att lägga upp. 

Av Frida Pettersson - 28 december 2012 22:39

Idag kom mina kusiner hit till Eskilstuna. Så vid 3-tiden åkte jag och Ida in till stan och shoppade lite. Hittade faktiskt en tröja, underkläder, och såna grejer man tar på foundation med (vet inte vad dom heter?!) Så ja, jag är nöjd. + All shopping igår också, så har jag nu lite nytt till garderoben i allfall. Det enda som saknas just nu är nyårskläder, och en ögonbrynspenna är jag i stort behov av just nu. Får ta och kolla efter det någon annan dag. 
Och ikväll kom dom över till oss, så fick vi våra julklappar och hade mys osv. Asså, jag har rätt mycket nytt just nu. Shoppingen i Stockholm, och idag, och presenterna. Men jag orkar verkligen inte lägga upp bild på allting.. 
Kanske kommer bilder sen nån gång, får se.. Men nu ska jag faktiskt ha en lugn kväll hemma. Pusshej !    

Av Frida Pettersson - 28 december 2012 22:25


Avlider.. HAHA ! Här har ni ett någolunda exempel på hur skoj vi har haft det i Stockholm. Ignorera också min fina hostattack på slutet, det var inte meningen, men jag höll på att dö... Jaja, enjoy !
 

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards