fridapetterssons

Alla inlägg den 2 december 2012

Av Frida Pettersson - 2 december 2012 18:08

Tog en promenad hem till Johanna igår kväll, och det ångrar jag inte. Vi var ute och åkte pulka som galningar, hade snöbollskrig och snöbrottning vilket jag regerade på. Och popcorn, det kan man ju säga att vi åt också..

Idag har jag varit med mamma, systrarna och farfar på stan en stund och julhandlat. Samt fikat, vilket satt fint.

Just nu håller jag på med rummet, men kände att jag behövde en paus efter att jag hade spikat upp mina chokladkalendrar på väggen, tro mig, det var jobbigt.. Och min paus har varat i ungefär en timma nu.

Haha, jag är inte den bästa på att tag i grejer. Jag ska städa hela rummet, och sen julpynta det tills mitt rum ser ut som rena rama julafton. Vintern och julen kan vara sååå mysigt trots att jag hatar både kyla och snö.

 

Jag tror jag hör av mig mer ikväll, om jag orkar haha.. Puss !

 

       
Sjukt snygga med brillor och allt var vi när vi lekte i snön värre än småbarn. Men kul var det !

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards