fridapetterssons

Alla inlägg den 5 december 2012

Av Frida Pettersson - 5 december 2012 16:22

Hej från en av de få överlevande.. Denna snöstorm är sjuk! Inte kom vi till elevens val heller, all trafik inställd typ. Så vi fick sitta och spendera tid i klassrummet, jag, Johanna, Emma, Oliver & Natalia. 
Snacka om att jag är glad som bor i skogstorp, alla bussar till Ärla/Gillberga/Hällberga inklusive länstrafiken är ju inställd, så frågan är hur dom kommer hem. Dom skulle försöka fixa taxi, men i värsta fall blir dom tvungna att sova i skolan.

 

Ringde pappa, så han kom och hämtade mig, och det var ren lycka att komma hem. Resten av dagen ska jag endast ligga i sängen, kolla på tv och bara mysa. Får se hur det blir med skolan imorgon. Fick mejl av våran lärare och den kanske blir inställd. Tacka fasen för det isåfall, inte en chans att jag kan ta mig till skolan om det fortsätter såhär.

Nu ska jag lyssna på musik, och hamna i min egna lilla värld. Vi hörs !
   

   

Av Frida Pettersson - 5 december 2012 14:03

Sitter fast i skolan, kommer inte hem. Det är snöstorm, så vi får typ inte gå någonstans.. Lärarna sa att i värsta fall får vissa sova över i skolan, eftersom folk inte kommer hem.. Detta väder är sinnessjukt, all trafik har lagt av. Skitläskigt, vill bara hem till min mysiga säng och värma mig. Tänkte bara höra av mig, så ni vet att jag lever än, men kanske inte länge till..
Kämpa folket, övervinn detta!

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards