fridapetterssons

Alla inlägg den 7 december 2012

Av Frida Pettersson - 7 december 2012 22:20

Heeej, och ja, jag bloggade inte igår heller. Hade en bra dag till en början, men sen vart det kaos som vanligt. Fick tillslut åka på träning och då vart allt klart mycket bättre. Slippa tänka för en stund, och bara få komma bort i egna tankar.

Fredag idag och det är förbannat skönt, eftersom jag helt har tappat min morgon-pigghet. Försover mig varje morgon. 
Dagen har vart bra, förutom ett par mulningar här och där. Det är verkligen KRIG nu. Jag och Johanna mot resten av skogstorpsskolans befolkning. Men mest Emma, Oskar, John osvosv. 

Fick för inte så länge sen ett nersvammabrott (kolla rubriken) BENNY GICK TILL FINAL, ISAK UTE?! Fattar inte hur faasen detta sjuka land röstar. Jaja, ska kolla vidare på det nu. Men om inte Awa vinner nu, då flyttar jag långt härifrån. 
Hoppas ni får en sjukt bra fredag, vi hörs väl sen nån gång. Ska försöka bättra mig på att blogga, men ja, det är inte alltid man har orken kvar till det. Mycket i skolan nu och så eftersom dom ska sätta betyg nästa vecka..
 
gammal bild, har inget annat att lägga upp..

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards