fridapetterssons

Alla inlägg den 21 december 2012

Av Frida Pettersson - 21 december 2012 18:44

Har lyckats hålla mig undan från sjukdom en lång tid nu, men just när man inte anar det, så slår det till. 
Detta var verkligen inte vad jag behövde just nu.. Imorgon ska jag på julbord, jag är inte klar med alla julklappar än så det måste fixas snarast, och på måndag är det jul vilket jag känner mig rätt så stressad inför eftersom jag har mycket att fixa innan. Hoppas jag blir frisk nu på dirr igen så jag kan njuta av mitt jullov. 
För att pigga upp både mig och detta inlägg bjuder jag på två bilder från i somras. Visserligen är det mycket mysigt nu inför jul, och sedan har jag även stockholm 27-28 inplanerat, nyårsafton som jag kommer tillbringa tillsammans med Johanna. Vi har fortfarande inte en aning om vad vi ska hitta på, men detta år måste bli storslaget. Sedan ska vi till Romme med skolan, annars har jag inte så dundermycket mer att se fram emot förutom sommar 2013. 
Jag får göra det bästa av vintern. Men oj vad jag vill ha sommar, värme, och en underbar tid tillbaka!

   
Vill mer än något annat tillbaka just nu !

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards