fridapetterssons

Alla inlägg den 22 december 2012

Av Frida Pettersson - 22 december 2012 22:19

Sitter och kollar runt på lite kläder på internet. Kenza delade på sin blogg att om man använde sig utav lösenordet KENZA så kunde man klicka in på Nelly.com som förskott på deras rea. Självklart gjorde jag det och hittade en massa fint, billigt och bra. Får se om jag beställer hem något imorgon, för just nu orkar jag inte!

Tyvärr vet jag inte hur man länkar så ni kommer in på sidan direkt. Men ni kan iallfall söka på http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/rea/ så kommer ni in på sidan. 
Eller så går ni helt enkelt in på Kenzas blogg, bläddrar ner några inlägg, klickar på bilden och skriver sedan in lösenordet så kommer ni snabbt och smidigt till ett himmelrike av kläder!

 


Av Frida Pettersson - 22 december 2012 20:34

Rubriken beskriver min dag. Har kollat på filmer exakt hela dagen, eftersom jag fortfarande är lite sjuk så behövdes en sån här dag. Har hunnit se på Polarexpressen, I am number four, Grinchen, Big Mama, och även kollat lite tv. 
I am number four var verkligen att tipsa om, riktigt bra film! Grinchen och Polarexpressen kollade jag på mest för att dom gick på tv och för att det är mysigt såhär innan jul.

Har även varit hemma ensam en stor del av dagen, eftersom min familia var på julbord vilket jag missade. Det var mysigt, minus att jag trodde det var någon i mitt hus och fick panik.. Haha. 

Nu mot kvällen har jag tagit ett bad för att fräscha till mig lite, och har nyss varit nere och ätit lite eftersom jag knappt ätit under hela dagen. 

Nu ska jag slå in lite julklappar med mig själv, puss på er!  
Gammal och ful bild på mig och bästavän från nyår förra året! 

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards