fridapetterssons

Alla inlägg den 28 december 2012

Av Frida Pettersson - 28 december 2012 22:39

Idag kom mina kusiner hit till Eskilstuna. Så vid 3-tiden åkte jag och Ida in till stan och shoppade lite. Hittade faktiskt en tröja, underkläder, och såna grejer man tar på foundation med (vet inte vad dom heter?!) Så ja, jag är nöjd. + All shopping igår också, så har jag nu lite nytt till garderoben i allfall. Det enda som saknas just nu är nyårskläder, och en ögonbrynspenna är jag i stort behov av just nu. Får ta och kolla efter det någon annan dag. 
Och ikväll kom dom över till oss, så fick vi våra julklappar och hade mys osv. Asså, jag har rätt mycket nytt just nu. Shoppingen i Stockholm, och idag, och presenterna. Men jag orkar verkligen inte lägga upp bild på allting.. 
Kanske kommer bilder sen nån gång, får se.. Men nu ska jag faktiskt ha en lugn kväll hemma. Pusshej !    

Av Frida Pettersson - 28 december 2012 22:25


Avlider.. HAHA ! Här har ni ett någolunda exempel på hur skoj vi har haft det i Stockholm. Ignorera också min fina hostattack på slutet, det var inte meningen, men jag höll på att dö... Jaja, enjoy !
 

Av Frida Pettersson - 28 december 2012 18:27


Johanna och jag påväg mot stockholm!  
   
Somsagt, vi tog massa random bilder som alltid, yes,.
 
Ett mucho bra exempel på hur vi egentligen är. random.
   
inte seriös !
I      
On our way home, med mina bästa tjejer.

   











                       

Av Frida Pettersson - 28 december 2012 13:50

Ja, vi är hemma nu igen somsagt. Eller vi kom igår kväll, menmen.. Tänkte försöka blogga lite kort (!) om Stockholm.

Vi stack upp med 15.00 tåget i onsdags, tågresan gick väl somvanligt. Tror hela tåget firade när vi äntligen hoppade av i Flemingsberg eftersom vi låter och garvar över hela tåget as always. Sedan tog vi oss från Flemingsberg in till Huddinge centrum, och därifrån bussen mot Balingsnäs. Duktiga tjejer! När vi kom fram packade vi upp väskorna till rummet och sedan åt vi middag. Resten av kvällen bombade vi med massa skoj bilder, sjöng, dansade, garvade ihjäl oss, kollade tv osv. Vi gick sedan och lade oss skapligt eftersom vi skulle upp tidigt dagen efter. Vi kämpade med att somna, och precis när båda hade lyckats med det så hände en så otroligt skoj grej så vi var tvungna att ligga och asgarva ett bra tag, och sen tända upp hela rummet och göra en massa random grejer innan vi gick och la oss igen. Haha, kul hade vi !

Morgonen därpå började vi med att försova oss (?!?) så vi missade bussen och hann inte till stan då det öppnade. Jaja, tillslut kom vi ditt i allfall. Vi satte igång att shoppa, och älskar när det är rea!! Vid halv 1 mötte vi upp Nellie men vi hann inte gå med henne länge. Sen vid 2-tiden träffade vi johannas mamma, och gick och åt (tacobar). Resten av dagen shoppade vi på, samt fick vi köa en halvtimma för att komma in på Hollister. Men hittade inget där. Vid halv 5 mötte vi upp Nellie igen och vinkade av hennes mamma. Så gick vi alla 3 tillsammans och hade jättemysigt tills klockan 7 då vi tog tåget hem till Eskilstuna igen. Bilder på det jag köpt kommer sen, nu måste jag gå! Men tack för ett par grymt roliga dagar! Bilder kommer snaart, puss.

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards