fridapetterssons

Alla inlägg den 2 januari 2013

Av Frida Pettersson - 2 januari 2013 20:40

Okej, det är så att jag har nada att blogga om, gör det endast för att jag har nada att göra. 
Hade kunnat blogga mycket idag, eftersom allt jag gjort under kvällen är att sitta och glo framför datorn. Men hade verkligen ingen aning om vad jag skulle blogga om (okej, det har jag fortfarande inte..). 

Nej men gud, nu lyssnar jag på massa jullåtar också.. vad håller jag på med? Åh, kan ju inte lyssna på det nu. 
Och jag har verkligen ingenting alls att göra, tjoho för det. Nej, då är det icke bra att jag bloggar för då kommer jag bara skriva massa hyper saker som ploppar upp i hjärnan min, ohno, jag har redan börjat.. 

Nu ska jag dra, kanske spela lite tennis, tjohoooooo jag äger på tennis! nej, vad håller jag på med? ha det fint gott folk !  
Bild i repris , har nadelinada att lägga upp !

Av Frida Pettersson - 2 januari 2013 20:30

         

Av Frida Pettersson - 2 januari 2013 18:04

Tjena mannar !
Steg inte upp ur sängen förens vid halv 2 idag, usch på mig. Haha, men jag orkar verkligen inte gå upp, vet inte vad som hänt med mig (?) Idag har jag som vanligt inte gjort någonting nödvändigt. Eller jag var faktiskt ute och sprang en stund på eftermiddagen, fasade lite inför det eftersom att 1, det är skithalt ute så jag förmodade att jag skulle komma hem halvt död. 
2, trodde jag skulle frysa ihjäl så jag packade in mig ordentligt och istället svettades jag ihjäl, och 3, jag har inte tränat sen förra året ju   Haha, men 4 km lyckades jag med i allfall. 
Resten av dagen har jag unnat mig ett bad, med ansiktsmask och bubbelmys. 

Hoppas ni har haft en bra dag i allfall? Och juste, jag insåg nyss en sak.. Vi börjar skolan om 6 dagar (?!?) Absolut inte ok. Njut av den här sista nästan hela veckan folk, pusss !   HAHA, tycker bilden var rätt skoj, right?

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards