fridapetterssons

Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Frida Pettersson - 8 januari 2013 21:46

 

Trött på att behöva gå runt och vänta, trött på att gå runt dag in och dag ut och undra, undra hur du vill ha det.
Vet verkligen ingenting. Allt går upp och ner hela tiden. 

Av Frida Pettersson - 8 januari 2013 21:01

Hej vänner!
Haft en bra första skoldag? Det har jag faktiskt haft, kul att träffa klassen igen och så, har faktiskt saknat dom flesta!
Nej, men skoldagen var rätt lugn, så det var inga bekymmer. 
Slutade vid 2, och imorgon slutar vi efter lunch, mycket skönt. På kvällen har jag tränat, haha veerkligen på tiden. 
Första träningen för i år, gick rätt trögt faktiskt, löpning, kondition och styrka, och det gick ju sisådär med löpningen haha. Jag känner mig verkligen som en död potatissäck när jag springer, inte ok !

Ska dra nu, mysa lite med mig själv och ingen annan. Fryser som fasen gör jag också, puss ! 


   


Nu ska här sättas igång med träningen igen!! 

Av Frida Pettersson - 8 januari 2013 07:48

Taggade till skolan nu eller? Haha, jag är faktiskt det, ska bli lite skönt ändå att komma tillbaka till gamla vanliga rutinerna. 
Ska alldeles strax gå ut och möta Emma, för att sen gå till skolan med henne som varje morgon. 
Imorse gick jag faktiskt upp kvart över 6, kan ni fatta?!? Nej men jag var sjukt rädd för att jag hade drömt, haha.

Och sen tror jag inte det är bara jag som har sovit vääldigt lite inatt, right? ;) 

Nej nu måste jag typ gå och sätta på mig skor osv, haha. Hoppas ni får en toppendag i skolan ! Pusshej!  
Kanonful slarvbild från imorse. 

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards