fridapetterssons

Alla inlägg den 9 januari 2013

Av Frida Pettersson - 9 januari 2013 20:19

             

Av Frida Pettersson - 9 januari 2013 19:57

Fick masa mig upp ur sängen imorse, hade typ fått bakslag av min otroligt dåliga sömn på senaste. Tillslut lyckades jag tvinga mig upp och pallra mig till skolan. Började dagen med mitt hatämne matte, som för en gångs skull gick bra!
Sen No, vilket också gick bra haha. Jag, Johanna och Oscar (Pärus) var totalgrymma på kemin, måste jag säga!

Slutade efter lunch och sen till stan med Johanna, luffade mest runt som alltid, haha vi är så random. 

Just nu sitter jag och lyssnar på massa härliga typiska exemplar på sommarlåtar, och sitter och tänker på sommarn. 
Får panik av att tänka på det, vill bara ha sommar nununu! Vill inte ha vinter mer.. In med sommar, glädje, värme och ett toppenliv! Min sommar kommer bli den bästa, så jag kan inte vän      ta tills den äntligen kommer !
#villhasommarfortsomfasen

   

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards