fridapetterssons

Alla inlägg den 13 januari 2013

Av Frida Pettersson - 13 januari 2013 21:38



Sjukt fin låt ! 

Av Frida Pettersson - 13 januari 2013 21:07

Sitter helt ensam här upp nyduschad (okej.. nybadad) med en fet popcornskål, myskläder, och musik. Ja, i princip allt som behövs för att jag ska ha det bra. 
Har det väldigt mysigt för mig själv, haha!  

Insåg att det är skola imorgon, upp och hoppa 06.30 som vanligt, hur ska jag orka?
Jaja, ser det positivt och tänker att det är bara 5 dagar kvar till fredag, haha alltid något? 

Vi hörs vänner, puss!

       

En nyduschad Frida är ingen vacker syn.. hehe. 

Av Frida Pettersson - 13 januari 2013 18:08

Hittade en bild från i sommras, någon gång runt början av sommarlovet. Och insåg, att jag var ju jätte ljushårig. 
Och det där var ändå i början av sommaren, efter jag hade varit i Grekland så var jag typ blond. Eftersom mitt hår vart väldigt solblekt under resan.      

Efter sommarlovet tonade jag ju mitt hår mörkbrunt, just då såg jag inte så mycket skillnad men nu efteråt inser jag att jag gick från typ blondt till svart, haha nejmen. Jag har tonat mitt hår 3 gånger nu, och jag gör det bara mörkare och mörkare hela tiden. Till sommaren, ska jag inte tona och istället bleka och bleka och förhoppningsvis kan jag bli sådär ljushårig igen. Tycker det är kul med lite variation!   
Såhär ser mitt hår ut just nu, tom ännu lite mörkare eftersom jag tonade om det för ett par dagar sen. 

Av Frida Pettersson - 13 januari 2013 16:23

Kom hem från lager157 för inte så jättelänge sen, och kan glatt meddela att jag äntligen hittat ett par svarta jeans som jag för en gångs skull tycker om. Så det känns bra, då slipper jag tänka på det mer! Fick även med mig ett par coola hörlurar hem, eller det är inte såna här vanliga hörlurar utan såna där stora grejer, haha.. ( har fått hjärnsläpp och kommer absolut inte ihåg vad dom heter?!) Hopas ni förstår vad jag menar.. 

Ska snart ta ett bad tror jag, eller får se om jag kanske utmanar duschen istället? ;) 

Hoppas ni har en bra söndag och att den fortsätter så. Är verkligen inte taggad till skola imorgon, vill ha sommarlooooov

 

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards