fridapetterssons

Alla inlägg den 14 januari 2013

Av Frida Pettersson - 14 januari 2013 21:27

 

 HAHAHAHAHA avslutar denna kväll med den här mycket humoristiska bilden! 
#HUMOR

Av Frida Pettersson - 14 januari 2013 20:23

Sitter med en godispåse, mår piss. Ska ju inte äta onyttigt dag in och dag ut.. Men det blir ju lite svårt att motstå när man är hemma hos farmor och farfar och så får man en påse godis, jag menar. Vem tackar nej?
Men seriöst, mår sjukt dåligt över detta.. Känner mig som en uppstoppad korv som bara äter och äter. Orkar inte känna mig tjock hela tiden längre.. Vill vara som alla andra tjejer och ha fina perfekta kroppar.. (depressed)

Som ni märkt har jag inte hunnit blogga idag, vart rätt stressigt faktiskt. Skola, vilket var bra, har alltid så otroligt roligt tillsammans med världens bästa klass! Kom hem, ut på promenad med hunden direkt. Kallt som satan, mina tår ramlade av. Kom hem kvart i 4, käkade mellis (hungrig som satan) hjälpte till med maten, städa osv. Käkade middag, direkt hem till farmor och farfar. Kom hem nyligen, så nu ska jag njuta av lite kväll här hemma åtminstonne. 

   
Har absolut NADA NADA NADA att lägga upp, så för väl köra en repris från nyår.  

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards