fridapetterssons

Alla inlägg den 15 januari 2013

Av Frida Pettersson - 15 januari 2013 21:15

   
Denna bild är från skolavslutningen för 2 år sedan, efter skolavslutningen stack några från klassen ner och badade
YOLO !
   
Skolfotot från i år. Haha alla vart typ helt fail, men so what?
  
Också skolavslutningen för två år sedan. 

Seriöst, massa kärlek till er världens bästa klass. Har kännt nästan er alla så länge jag kan minnas. Vi har sjukt många minnen tillsammans. Allt roligt vi hittar på. Våran humor. Våran sammanhållning i klassen, är nog bland det bästa. 
Vi är som en enda jäkla jättefamilj allihopa! Haha, kommer gråta blod när vi går ut högstadiet och skiljs åt. 
Tycker om er jäättemycket !

Av Frida Pettersson - 15 januari 2013 21:09




Favoritlåten just nu, värd att lyssna på för er som inte redan hört den! 

Av Frida Pettersson - 15 januari 2013 20:19

Bokstavligt talat helt slutkörd just nu, förstår knappast själv att jag är så snäll att jag tar mig tid att blogga..

Kanske borde berätta om min dag? Först en helt vanlig skoldag typ, + en vidrig mattelektion. När jag kom hem efter skolan satte jag mig direkt med spanskan, och gjorde sedan lite matte men gav upp efter en uppgift för att jag inte fattar någonting alls. Stack till skolan igen, begav mig ut i denna vidriga snöstorm ännu en gång.. Jag, Sporre, Oscar, Johanna och Emma vandrade runt där, käkade korv, snackade lite om Lego League och hade allmänt kul. + att vi kommer få två timmars komp, så det var det helt klart värt. Kom hem runt halv 8, det första jag gjorde var att sätta mig med matten igen, efter mycket om och men, och en hel dels klagande är jag äntligen klar, och jag är väldans stolt !
Som pricken över i har Johanna gått runt med feber hela dagen och nu smittat ner mig med . Tack kompis !       

Dagens !

Av Frida Pettersson - 15 januari 2013 16:15

Hej bloggen !

Hinner inte blogga särskilt mycket nu, för om en kvart ska jag ut och möta Emma och så går vi mot skolan ännu en gång., för öppet hus. Kommer antagligen mest trava runt där med Johanna, snacka någolunda om Lego League och ha allmänt trevligt. 

Bloggar mer om dagen sen när jag är hemma igen, om jag har tid, har rätt mycket att plugga.. 
Och en sak till har för en gångs skull lite bilder från dagen, men hinner inte ladda upp alla nu så slänger in en liten ful bild bara för att detta inlägg ska bli liiite roligare !

Puss på er !  
Haha, hur lyckas jag??

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards