fridapetterssons

Alla inlägg den 17 januari 2013

Av Frida Pettersson - 17 januari 2013 22:53

Fett med snygg på träslöjden idag, ville jag bara meddela. Kan även passa på att berätta att Johanna och jag är kuungar på träslöjd, just nu gör vi klockor och funderar på att kanske kunna sälja dom och bli rika? Jaja, så heta är i allafall vi på slöjden.

Av Frida Pettersson - 17 januari 2013 22:50

Tackar gudarna för denna underbara sovmorgon imorgon, otroligt glad över den. Jag, Pärus, Sporre, Johanna och Emma får vår komp för öppet hus i tisdags. Härlig känsla att få komp för något man gjorde med fri vilja eftersom vi var ett toppengäng som hade skitkul där! 10.40 börjar vi skolan imorgon, och det känns jääääkligt bra! Sen har vi chill lektioner, får helg och ännu en vecka avklarad.

Mår bra, just nu. Fasen så härligt, peace.

.

Av Frida Pettersson - 17 januari 2013 20:41

Det har hänt rätt mycket och så på senaste, och jag ville bara tacka alla mina vänner  som har fått mig på bra humör igen. Till exempel som idag, när allt var skit, fick jag åka iväg på träning och träffa mina underbara vänner som genast fick mig att glömma bort allt runt omkring, och istället bara ha riktigt jäkla kul. Tack tjejer !
Är så otroligt tacksam för det, det är liksom mina nära och kära som får mig att hitta motivation och inspiration till det jag gör just nu. Det är ni som gör att jag vill kämpa för saker, och det är också ni som får mig att må bra!


Nog om det. Känns bra nu också, för det känns som att jag börjat komma i form och in i rutinerna igen. Har tränat två gånger idag, först idrotten i skolan och tro mig, det var jobbigt faktiskt. Och sen nu på kvällen, samt ätit helt nyttigt. 
Känns sjukt bra att äntligen känna sig stolt över att man gjort något bra! 
Jag är en positiv tjej, jag kan, jag vill, jag ska ! Jag ger inte upp någonting just nu. Jag kan, det gör jag. 
   
Två bilder i repris, som får mig att bli glad!

Av Frida Pettersson - 17 januari 2013 20:23

Ber om ursäkt, att jag inte bloggat så mycket. Men det har varit som det varit de senaste dagarna. Det mesta har gått åt helt fel håll för mig nu på senaste, men jag ska inte dra ner på er utan istället vara positiv. Be strong!

Dagen idag har varit bra, ja nästan hela dagen i allfall.. Mot eftermiddagen kände jag mig totalnere. Allt jag skit, och som pricken över i fick jag en kommentar här på bloggen, som gjorde att jag vart så otroligt arg och bara gav upp allt skitfolk. 
Gillar ni mig inte? Tycker ni att jag är ful? Att jag verkar dryg? Vet ni vad? Fine, jag bryr mig inte ett skit och kommer aldrig att göra. Men snälla låt bli att säga elaka saker om mig innan ni känner mig. Och gillar ni inte min blogg, vem fasen har bett er att läsa? Ja, vem fasen har bett er kommentera? Jag sköter mitt liv, och jag gör det på mitt sätt, tycker ni jag gör det på fel sätt? Ni har absolut ingen rätt att lägga er i. Trött på alla er omogna haters, ni kan bara dra, och läs inte min blogg om ni ska leta fel. Jag skriver inte den för er, egentligen. Jag skriver för mig själv, som en dagbok, för att det finns så mycket jag behöver få ur mig och det gör jag genom att skriva. Dra från mitt liv säger jag bara! Och hoppas den som skrev kommentaren ser detta, och hoppas du inser att jag inte ägnar min tid åt såna avundsjuka som du.

 

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards