fridapetterssons

Alla inlägg den 18 januari 2013

Av Frida Pettersson - 18 januari 2013 22:24

Är just nu mitt inne i en halvt dödlig skrattattack, försökte alldeles nyss leka smidig som alla andra perfekta och snygga tjejer som kan sånt och är dundersmidiga. Sen kommer ju jag.. Vet inte alls vad jag håller på med på denna otroligt charmiga bild, försökte mig på en kullerbytta i sängen, men inte ens det kunde jag.. 
Rullade rakt in i min vägg och råkar misstänka att min lampa halvt dog. 
 
Seriöst, kan inte sluta skratta, vad håller jag på med?! Jaja, bra att man kan ha roligt för sig själv när ingen annan snackar med en.. Haha puss!  
HAHAHAHAHA seriöst, skämms över mig sjäälv..

Av Frida Pettersson - 18 januari 2013 22:13

Åhh hade så mycket att skriva förut så glömde bort en hel del vilket jag alltid kommer på efter att jag skrivit inlägget. 
Det jag skulle säga var att vi fick byta platser idag i skolan,. och gissa vem jag hamna brevid för 5:te gången? Johannaaa!
Okej, visserligen bytte vi lite lappar och fuskade oss lite halvt till den platsen. Men bra vart det ! Längst bak i klassrummet lite outsiders med Arvid och Oscar typ 3 cm framför oss, + fönsterplats! Hur bra?! Haha, ja egentligen skulle vi sitta i mitten av klassrummet men det fuskade vi också oss ifrån. Så nu har vi världens bästa plats typ med världens bästa gäng!
Fast jag har en känsla av att vi inte kommer få sitta kvar så särskilt länge..   
Nej det var nog allt, haha! Puuss  
Just nu, musiken på hög volym i öronen och inne i min egen lilla värld. Kärlek till det !

Av Frida Pettersson - 18 januari 2013 22:04

Heej bloggen !


Första inlägget för idag, sorry för det. Har inte haft tid, ja eller helt enkelt ork.  Idag är det fredag och jag är dunderhappy över det, dagen har varit riktigt bra också! Började med sovmorgon vilket helt klart var en toppenbörjan. Resten av dagen har flutit på väldigt bra. Haft djupa snack med klassen, haha fast på ett skoj sätt, pervohumor med klassen, myycket skratt, och speciellt på sista svenska lektionen. Då jag och min lärare bröt ut totalt, vi satt och skrattade bokstavligt talat hela lektionen. Hon skrattade så roligt, så då började jag också asgarva, och sen så fort någon sa något så brast vi ut igen. Ja, min lärare är väldigt cool, och vi hade väldigt roligt !


Efter skolan ner på stan med Johanna, köpte godis, hehe.. Denna kvällen har spenderats på mitt rum helt ensam bokstavligt talat hela kvällen. Bombat med random bilder, och försökte mig sedan på att poppa popcorn till mig själv, i kastrull (?!?) Slutade med att jag höll på att bränna ner hela huset.. Så mamma fick ta över !

Sorry för denna bibel, hade mycket att säga. Puss         
Passa er grabbar, jag är biff. 

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards