fridapetterssons

Alla inlägg den 27 januari 2013

Av Frida Pettersson - 27 januari 2013 19:42






Finns väl säkert en miljard låtar till, men det här är dom som dyker upp i huvudet då någon frågar om en låt som påminner mig om 2012. Alla låtarna väcker underbara minnen, och jag minns precis allt som låtarna påminner om. Varenda liten bit. Mestadels var från sommaren, blir lycklig bara jag ser bilder från sommaren. Det är det jag älskar precis mest av allt här i världen, mår så sjukt jäkla bra då. Regret nothing typ. Åh, minnena som dyker upp nu. 

Av Frida Pettersson - 27 januari 2013 19:17

Nu äntligen har jag tid att blogga, vet att uppdateringen igår och idag varit sämst, eller ja, den har inte varit alls. 
Men jag har haft fullt upp bokstavligt talat hela tiden. 

I lördags morse stack jag, mamma, och syster upp till Stockholm med 9 tåget. Vi hade en allmänt bra dag i huvudstaden. Det enda jag fick med mig hem, var en bikini och en tröja. Lite besviken. Men jag hittade trots allt mycket som jag kunde köpt, vet inte varför jag inte gjorde det?! Rean just nu är sjuk, i allfall på Ginatricot. Ja, vi kom hem på kvällen igen, städade rummet, käkade middag osvosv. Vid 9 stack jag över till Emma, vi väntade där tills hennes gäster åkt hem vid kvart i 11, då gick vi hem till mig. Myste och snackade på rummet till 2-tiden, då båda däckade. 

Idag gick vi upp skapligt, frullade lite, låg och snackade i sängen tills 11 då vi gick hem till Emma, köttade just dance 4 i ca 2 timmar. Tränade lite lår och rumpa. Körde sedan crosstrainer framför "valentines day" bra film, tipsas !
Resten av dagen har vi legat på golvet, lekt smidiga, och haft väldigt roligt. Oj, detta vart en bibel.. Puss 

     
Maten igår i Stockholm
 
Mitt och Emmas "lördagsmys" nyttiga eller vad?
     
And this is the reason i don't have boyfriend.. But fuck relationships, im single. ^^

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards