fridapetterssons

Alla inlägg den 29 januari 2013

Av Frida Pettersson - 29 januari 2013 21:37

Som det står i rubriken, behöver jag inspiration osv till vad jag ska skriva om så bloggen blir ännu roligare för er att läsa! 
Jag vet att det finns dagar då min blogg bokstavligt talat suger, och jag bloggar om massa konstigt trams bara för att hålla er uppdaterade. Men kom gärna med tips om ni har några, var inte blyga att kommentera!

En sak jag tänkte börja med är iallfall + & - med dagen, istället för att skriva inlägg om vad man gör hela tiden så tänkte ja att det blir någolunda med variation iallfall? Eller vad tycker ni? 
Kör en liten teas bara för att liksom, bäst att ni vänjer er redan nu ;)

Dagens en hemskt rolig svenskalektion, aldrig skrattat så mycket, kände hur tårarna rann. Johanna och jag lekte runt lite med våra paddor och satt med "photobooth" vilket var galet roligt. Ni vet, man tar kort på sig själv och hela du blir förvriden åt alla håll och kanter, hemskt roligt var det iallfall. Skrattade så vi dog, och halvt vart utslängda, men de var det värt. 
Dagens - vi satte igång med "algebra" på matten, och det kan vara bland det svåraste jag någonsin sett. Okej, allt jag ser är massa sifftror, jag fattar ingenting, och kommer nog aldrig göra heller. Usch. 

 
Kan bjuda på en liten bild på också, overhappy eller vad? 

Av Frida Pettersson - 29 januari 2013 21:09

Applåder till mig för att jag tog mig tiden till att blogga, även om det är lite sent så spela roll. 
Har haft en bra tisdag i skolan, efter en kort dag (slutar kl 14.00)  tog vi bussen ner till stan, jag, Emma och Johanna. 
Fick med mig en gullig topp perfekt till sommaren, billigt och bra på bikbok. Imorgon ska jag även ner och införskaffa mig en kanonfin klänning jag spanat in ett tag, hoppas bara att den finns kvar! 

Gick mot munktell vid halv 6 tiden, bytte om på en toa like a lodis, och sedan träning. Lika kul som vanligt med Matilda och känns sköönt att äntligen komma igång ordentligt med träningen!
Kom hem runt 8, käkade, duschade och nu äntligen ska jag njuta av lite kväll. 
hör förhoppningsvis av mig snart, puss på er. 

 
 

Av Frida Pettersson - 29 januari 2013 20:58


 HAHA, video från när jag och Emma dansade i söndags, men hade glömt att ladda upp den. Bättre sent än aldrig, right? Haha okej, vi vet att vi suger, och vi ser ut som två retards! Men kul hade vi! 


Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards