fridapetterssons

Alla inlägg under januari 2013

Av Frida Pettersson - 25 januari 2013 22:00

Jag är ensam, totally ensam. Ensam och uttråkad, men nej, det gör inget ! Jag är glad och jag har min musik vilket alltid får mig på bra humör. Inget kan förstöra mitt humör just nu, ska ta vara på dessa fina stunder då man inte kan annat än att le och vara lycklig. Dom kommer då och då och lyser upp ens dag, älskar. 
Kan ta och bjuda på en bild för att jag är så himla snäll och glad, onödigt inlägg också.. Men jag vet ju att en blogg med mycket uppdatering är roligare att läsa + att jag har ju inte så jättemycket att göra, haha.   
Smile, smile, smile, smile, smile, smile. Just smile. 

Av Frida Pettersson - 25 januari 2013 21:44




Kommer aldrig någonsin tröttna på den här låten. Den väcker miljarder minnen, ger en känsla av sommar och glädje, och jag kan inte annat än att le när jag lyssnar på den. Älskvärda låt!

Av Frida Pettersson - 25 januari 2013 21:33

Har nyligen duschat vilket var riktigt skönt, nu har jag bänkat mig här framför datan ännu en gång och drar mig en funderare på vad man kan hitta på en fredagkväll? 

Vid halv 8 kom mamma hem med kinamat, jäkligt gott, jäkligt mätt. 
Just nu sitter jag och spelar hög musik (ja, det har jag gjort hela kvällen) sjunger med "lite" fint, skrålar över hela huset rättare sagt. Har allmänt mys och ingen anledning till att må dåligt eller vara nere. Så jäkla skön känsla att kunna vara glad, ska fortsätta så. Ska skita i dig, skita i allt, jag vet att jag är värd bättre. 

Hoppas ni har en fin lördagkväll, om inte.. gör den fin! Puss på er

 
Bara för att jag stog på mitt rum förut, köttade massa härliga sommarlåtar, dansade loss som ett retard ensam i mitt rum och prövade miljontals snygga sommarkläder. Sommar 2013 kom till mig nuuu baby, behöver dig! 

Av Frida Pettersson - 25 januari 2013 18:23

Ett riktigt stort fett jäkla GRATTIS till dig idag på din 14:års dag !
Min allra bästavän, nu, då, föralltid. 
Hoppas din dag blir den bääästa och ännu lite bättre ! 
Min snuskbror, älskar diiig ! 
Har sagt det ett antal gånger, men säger det igen. Fasen vad grattis !   
Dear best friend. You are a really stupid and weird person, buti love you anyway!

Av Frida Pettersson - 25 januari 2013 17:36

Fredag idag, tjohooo ! Känns jäkligt bra. Känner att det blir lite långtråkigt att alltid blogga om min skoldag. Samma sak varje dag. "Skolan idag har varit bra, osvosv.." Alltid samma sak, haha men vet inte riktigt vad jag ska säga?
Men ja, skolan idag har varit bra   Haft kul som vanligt med alla fina vänner!

På spanskan idag körde vi bingolotto, och det var fett surt för alla vann typ klubbor förutom jag och johanna som tydligen sög på det (?) 
Även avklarat ett matteprov och ett svenskaprov idag, både gick bättre än förväntat. Skönt att vara av med skiten nu.. 

Har faktiskt haft en riktig mysfredag med vänner, och hoppas den fortsätter så ! Pusss
   

Av Frida Pettersson - 24 januari 2013 23:10

Hade nästan glömmt bort att berätta (tills johanna la ut på sin blogg) att jag var ju för fasen grabb idag ju. Haha, Albin jag och Johanna skulle visa upp nån engelskapjäs (det gick toksämst) men jag tror nog ändå att vi höjde vårat betyg en aning genom att vi alltid är så roliga och tar det fullt seriöst !

Johanna och jag som riktiga män, vad säger ni? ;) älskar min musche förresten ! HAHA..
+en annan bild på mig, Arvid, och Johanna. Snygga

Mys

Av Frida Pettersson - 24 januari 2013 22:54

Har äntligen duschat färdigt, och nyligen lagt mig i min oerhört varma säng. Nu ska här pluggas spanska, tjohoo, fast nej. Har ändå inget bättre för mig, är pigg, och ligger så skönt, så why not liksom?

Eftersom jag mobilbloggar slänger jag upp ett par spontanbilder från mobilen. En från idag, när jag, Emma och Johanna hade lite pervmoments. Och en annan som är lite allmänt rolig och stämmer rätt bra på mig och johanna ;)

Ska inte sova än, blir nog uppe ett tag till, kommer säkerligen ångra det imorgon bitti. Men yolo typ !

Av Frida Pettersson - 24 januari 2013 21:49

Åhhh, innan jag går och duschar (och nej, jag har inte hunnit göra det än, hehe) så tänkte jag bara dela med mig av att min kära mamma nyss bokade Romme resan till mig, så nuuu äre bokat och klart ! Är fett glad, och ännu mer taggad. Ska bli galet skoj, och ännu ett underbart minne med klassen min! 
För er som inte vet, så åker min skola (skogstorpsskolan) till Romme varenda år. Den 6:te Mars sticker vi ännu en gång!
Kan knappast vänta, det är ju så jäkla kul ! Var där förra året också, och detta år ska bli minst lika bra !

Haha nej, det var nog allt, nu ska jag faktiskt gå och duscha! Och för er som går på skogstorp, häng med! Tro mig, det är såå värt det ! pusss

     
Ett par bilder från förra rommeresan !

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards