fridapetterssons

Alla inlägg under januari 2013

Av Frida Pettersson - 24 januari 2013 21:20

Ohshit.. Stress är icke min grej, går under när jag vet hur mycket jag egentligen behöver göra men jag hinner ju inte allt (?!?)
Kom hem från träning vid 8, och shit på det med. Våran "kära" tränare har kommit tillbaka, hon kör så jäkla hårt med oss så det finns dödsrisker. Kondition, styyyrka, och intervallträning blev det idag. Riktigt jäkla jobbigt men skön känsla just när man klarat av det! 
Första jag gjorde när jag kom hem var att käka lite macka, sedan ha jag suttit med matten fram tills nu och varit duktig. 
Nu tog jag mig några lugna minuter, ska gå och duscha nu och sen sätta igång med spanskaläxa som vi har till imorgon. 
Ja, vi har ett svenskaprov också men det är ju inget jag kan plugga till.. 


Har en känsla av att jag kommer komma i säng rätt sent inatt, men det är ju fredag imorgon och sen helg, så det är bara att hålla ut sista dagen här nu! Pussar och kramar till er    
HAHA, dat collage jag fick till ;) Har aldrig någonsin sett seriös ut på en bild, så var tvungen att pröva bara för att liksom. Men nä, det får nog bli både första och sista gången! Haha!

Av Frida Pettersson - 24 januari 2013 16:52

Hej på er ! 
Förlåt att jag är så jäkligt seg på bloggen, men har verkligen inte tid, och har inte alls haft på senaste dagar. Lovar att bättra mig så fort jag har mer tid, men just nu, är det lite mycket. 

Idag är det torsdag, och det har varit en riktigt bra dag. "Lite" torsdagspervon har vi varit idag, hehe. Har haft en grym lunchrast, och fått jäkligt mycket skratt under dagen. Och ja, för er som undrar, min klass är som den är, pervs, haha. 

Har fått umgås extra mycket men min älsklings ipad idag, åh, saknar han.. Min bebiii ! 

Nu har jag nyss proppat i mig lite fil i racerfart, och ska iväg på träning om inte jättelänge. 

Om jag har tid, bloggar jag mer när jag kommer hem. Om inte, ha det bäst alla! Pusss      

Av Frida Pettersson - 23 januari 2013 19:47

Åhgud, förlåååt att jag typ aldrig hör av mig längre. Men jag har verkligen inte haft tid idag heller.. 
Just nu ska jag ringa Albin och Johanna på skype, för vi måste göra klart en engelskapjäs till imorgon.. hehe. 

Vet inte hur långt tid det kommer  ta, men om jag hinner sen så lovar jag att blogga om min dag osv. 
Ni får ha det bra så länge, pussss  

Av Frida Pettersson - 22 januari 2013 21:44

Ber om ursäkt att jag inte bloggat idag, men iblamd blir det som det blir. Har inte alls haft tid. 

Min skoldag har varit bra, kom hem, käkade mellis. Åkte på träning, hemma vid 8 igen, hoppade in i duschen, käkade. 
Lite kortfattat om min dag, men jag har egentligen inte tid att blogga nu, men gör det ändå.

Imorgon ser jag fram emot en toppendag. Ska träffas kl 9 på stan, gå till komtek eller vad det hette. Vet icke vad vi ska göra där men det får väl bli en surprise. Slutar där halv 11, går och lunchar på stan med mina tjejer och sedan lite shopping. Avslutar dagen med elvens val, sen hem, skitskön dag!

Nej nu måste jag gå, lovar att bättra mig men har verkligen inte haft tid idag. Pussss  
Och som ni kanske märkt har jag en grov bildbrist just nu, lovar att bättra mig med det också !

Av Frida Pettersson - 21 januari 2013 21:17

Åh, vilken jäkligt nödvändig och lyckad kväll må jag säga! 
Först avklarade jag både no-läxan, och en halvtimmas plugg till ma-provet. Tror aldrig jag pluggat så mycket (?) haha!
Vid 8-tiden frågade Johanna om jag skulle med ut och gå. Så jag packade in mig (och ja.. inte särskilt lite) 3 par byxor, 3 par tröjor + min tjockisjacka, pannband, och vantar. Så frös gjorde jag ju inte direkt. 
Vi travade runt i skogstorp och var ovanligt hurtiga. Kom hem vid kvart i 9 igen. Körde lite styrka här hemma.

Nu ska jag försöka varva ner, bara ha en fortsatt lugn kväll så jag förhoppningsvis kan somna ikväll.. 
Hoppas ni haft en lika bra och pepp kväll som jag har, GOO hörrni, ni äger ! puss

 
Just put a big damn smile on your face, i promise you, it feels better. 

Av Frida Pettersson - 21 januari 2013 16:39

Hej på er! Haft en bra dag? Min har v
arit helt ok, eller ja.. Inte den bästa. Skitsega lektioner hela dagen, men med en del skratt och mina älskade vänner så är ännu en måndag avklarad. 
När jag kom hem var jag tvungen att gå ut på vidrig promenix med vovven. Skönt att rensa tankar, men fasen så kallt!

Dagens + var att vi fick våra paddor (ipads) åhh, så glad! Min bebis ♥ 
Dagens - var idiotlärare, sega lektioner, och att jag ramlade när jag skulle gå hem. Såå pinsamt! Min lille vän Emma puttade mig på vägen hem så jag flyger rakt ner i en snödriva och låg där och sprattlade ett bra tag. Emma stog och asgarvade och jag kom inte upp, och som pricken över i, så stog alla skolbussar där så alla såg.. 

Ska käka middag om ett tag, sen plugggg. Spyr bara jag tänker på det, mina två hatämnen också. Kommer dö. 

 

..

Av Frida Pettersson - 21 januari 2013 15:56

Förlåt.. förlåt, om jag gjorde folk oroliga genom inläggen förut.. Har nog aldrig mått så dåligt. 
Men, genom allt detta, har jag lärt mig en sak. Jag är stark. Jag är så sjukt stark. Att somna gråtandes, och må så dåligt som jag gjort, och sedan kunna vakna upp, med ett leende på läpparna. Att kunna vakna och säga, det är en ny dag, nya tag, jag måste rycka upp mig nu. Tack ännu en gång till min familj och mina underbara vänner!

Igår var en "peppdag" ja en rycka-upp-sig-dag. Tränade, fräschade upp mig, fick åka och träffa mina kusiner i huvudstaden, körde med peppmusik hela dagen. 
Det är inte lätt, det är svårare än allt annat. Men jag har lärt mig, att jag klarar mig utan dig nu. Du är inte värd mig. 
Med allt stöd från alla så kan jag 'nog ta mig igenom det här. Men ni måste vara medvetna om att det kommer komma dagar, veckor, och månader då jag kommer tänka tillbaka på allt, och inte må bra. Kommer då inte blogga, men det märker ni väl.. 

Slutar aldrig kämpa, du är inte värd alla timmar jag gråtit, endast på grund av dig. Ska inte ge upp nu, aldrig. 

Bloggar mer sen, behövde bara berätta allt detta..       
haha, bild i repris. Inget bättre att lägga upp. 

Av Frida Pettersson - 20 januari 2013 00:08

Försöker att kontrollera min smärta, försöker att va glad men det känns i mitt hjärta.

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards