fridapetterssons

Alla inlägg under januari 2013

..

Av Frida Pettersson - 19 januari 2013 23:20

Hjälp mig.
Kan inte andas, skriker inombords, måste spy. Vill inte mer. Hjälp

Av Frida Pettersson - 19 januari 2013 22:47

Ligger ensam och gråter, utmattad. Har gråtit i 2 timmar nu, nonstop. Jag skakar, har panik, vet inte längre vart jag ska ta vägen.. Behöver hjälp, snälla, hjälp mig. Kan inte göra det här längre. Tack till alla ni som kommit med fina ord och visat att ni faktiskt bryr er.
Men allt brister för min del just nu, jag har nått botten, och kan inte ta mig härifrån ensam.
Det är så mycket som händer i mitt liv just nu, så mycket skit, som jag inte klarar av längre.. Jag vill inte det här mer. Behöver hjälp..

Av Frida Pettersson - 19 januari 2013 20:15

Hej igen. 

Jo, det där med skidåkningen då.. Vi tog oss ner till spåret, och insåg för det första att det var istid ute, och för det andra att mina pjäxor inte passade med skidorna.. Så det var bara vända. Slutade med att jag fick ta mammas skidor, och hon fick ta pappas vilket var aningens förstora.. hehe. När vi äntligen kom ut och kunde börja åka, så insåg jag hur otroligt roliga vi såg ut, och brast ut i skratt. Vi måste ha sett ut som 3 riktiga idioter.. Jag kom där åkandes med en sjal lindad runt hela huvudet så bara ögonen syntes (tror jag såg ut som en nunna), den packade jag endast på mig för att jag icke kunde andas ute i denna kyla. Sedan var det även vissa backar som var alldeles för branta för min del, så jag stakade mig ner som ett riktigt retard. Insåg sen att våra hår hade frusit och såg ut som två vita buskar, då brast vi ut igen och var tvungna att stanna för vi höll på att dö. Ja, vi har skrattat oss igenom hela jäkla spåret. Men motion fick vi oss iallfall!

Nu ska jag ta och försöka göra det bästa av denna lördagkväll.. puss

 
OSMINKAD, och kanonful. Den bjuder jag på. 

Av Frida Pettersson - 19 januari 2013 19:34

Sårad. Vet verkligen inte längre vad jag ska göra? Jag är ingen leksak. Jag orkar inte gå och vänta mer. 
Gå och vänta, samtidigt som du träffar andra som är mycket bättre än jag. Det är det som sårar mig allra mest. Att se dig, lycklig, att se dig kunna gå vidare, och framför allt, när du ger uppmärksamheten till andra tjejer. Jag duger inte längre. 
Jag är helt förvirrad,samtidigt som jag vet exakt vad jag vill, och jag har aldrig någonsin kännt såhär för en person förut. 
Jag behöver svar nu, för jag kan inte vänta mer, jag tänker inte vänta mer. 
Jag saknar dig mer än allt annat, jag saknar tiden med dig ännu mer. Saknaden efter dig är stor. Allt jag vill, är att få det som förut. Det var perfekt. Varför hände det här? Snälla, allt detta plågar mig. Jag vill veta. 
Hör av dig, för du vet att varje gång du smsar blir jag lycklig. Är det så svårt? Att bestämma sig? För hur du vill ha det?
Jag saknar dig, kom tillbaka. Du vet vem du är. 
               

Av Frida Pettersson - 19 januari 2013 14:36

Vem försökte jag lura, jag visste hela tiden. Har ju lärt mig att vara ensam, sånt är livet.
Ingenting, är som det ska längre, rasar ner igen och blundar för det som händer.

Det går aldrig bra, när man satsar allt man har man går in för en sak och blir lämnad kvar.
För det är över nu, och jag känner mig krossad. Allt går i bitar så fort jag börjar hoppas.
Du finns kvar inom mig, det gör ont när jag tänker på det fina som vi hade som du aldrig vågat satsa på.
I mina ögon var du underbar, helt klart bäst. Och när vi låg där i sängen f*n det kändes perfekt
Hur kan det sluta såhär, när jag vet att det finns chanser så släpp mig inte nu och låt mig falla över kanten.
Skit i vad dom säger, och lyssna till dig själv. För om jag kunde skulle jag ge hela världen till dig!

Du kom som en vind, du var som en prins. Du försvann en dag och kommer aldrig att bli min. 
Såren läker med åren, det har dom gjort förut, du ska veta att jag saknar en bit och det är du. 



Sjukt fin låt, och ännu finare text. Kan inte sluta lyssna ^^

Av Frida Pettersson - 19 januari 2013 13:35

Godmorgon! 
Eller ja, morgon och morgon.. Men jag sitter fortfarande i myskläder så för min del är det morgon!

Strålande sol och kanonfint väder idag, visserligen är det ca 7263 minusgrader, men fint är det iallfall! 
Hade egentligen planer med Johanna idag att gå ut och vara lite aktiva i detta fina väder. Men vi kom inte på någonting alls att göra, så jag tror vi skippar det. Synd, menmen.

Fick ett ryck i att packa på mig skidor och åka eftersom det var sjuukt länge sen. Så istället tror jag mami och jag åker lite skidor i eftermiddag. Kommer förmodligen ramla och dö eftersom det var ett tag sen, haha.

Ha en fin dag i detta fina väder, puss    
Todays hair, curly. 

Av Frida Pettersson - 18 januari 2013 22:24

Är just nu mitt inne i en halvt dödlig skrattattack, försökte alldeles nyss leka smidig som alla andra perfekta och snygga tjejer som kan sånt och är dundersmidiga. Sen kommer ju jag.. Vet inte alls vad jag håller på med på denna otroligt charmiga bild, försökte mig på en kullerbytta i sängen, men inte ens det kunde jag.. 
Rullade rakt in i min vägg och råkar misstänka att min lampa halvt dog. 
 
Seriöst, kan inte sluta skratta, vad håller jag på med?! Jaja, bra att man kan ha roligt för sig själv när ingen annan snackar med en.. Haha puss!  
HAHAHAHAHA seriöst, skämms över mig sjäälv..

Av Frida Pettersson - 18 januari 2013 22:13

Åhh hade så mycket att skriva förut så glömde bort en hel del vilket jag alltid kommer på efter att jag skrivit inlägget. 
Det jag skulle säga var att vi fick byta platser idag i skolan,. och gissa vem jag hamna brevid för 5:te gången? Johannaaa!
Okej, visserligen bytte vi lite lappar och fuskade oss lite halvt till den platsen. Men bra vart det ! Längst bak i klassrummet lite outsiders med Arvid och Oscar typ 3 cm framför oss, + fönsterplats! Hur bra?! Haha, ja egentligen skulle vi sitta i mitten av klassrummet men det fuskade vi också oss ifrån. Så nu har vi världens bästa plats typ med världens bästa gäng!
Fast jag har en känsla av att vi inte kommer få sitta kvar så särskilt länge..   
Nej det var nog allt, haha! Puuss  
Just nu, musiken på hög volym i öronen och inne i min egen lilla värld. Kärlek till det !

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards