fridapetterssons

Alla inlägg under januari 2013

Av Frida Pettersson - 12 januari 2013 23:45

Ligger helt jäkla ensam i min säng och tar en massa jätterandom och tokfula bilder med lilesyrrans surplatta som jag snodde med mig upp, så jag bloggar från den och det är fett svåårt haha. Snackar med Johanna också, lite depptalk om allt möjligt. Vet inte vad jag håller på med egetligen, mår dåligt över att jag är så ensam. Allt jag behöver är en kram, kom och krama miiiiig.

Ska dra och vara ännu mer ensam nu, peace.

Så ful så jag skämms, haha dat bilder asså.

Av Frida Pettersson - 12 januari 2013 21:48

Jag känner att jag sitter och äter och äter, massa onyttigt trams bokstavligt talat hela tiden och har gjort det ända sedan jullovet började. Tycker inte ens godis är gott längre, ändå äter jag. 
Måste ta tag i träningen nu, och sluta med allt onyttigt ätande och det är nu på direkten ! 
Mår dåligt över när man känner sig så ful och så, så jag måste skärpa mig nununu !

HAHAHAHAHHAHAHAH det här är ungefär jag och min kompis Johanna, haha dööör !    

Av Frida Pettersson - 12 januari 2013 21:39

   

Av Frida Pettersson - 12 januari 2013 21:22

 
♥ YOU

Var på tuna med Johanna idag somsagt, hade en väldigt bra dag med otroligt mycket skratt. 
Fick med mig hem ett par shorts och ett armband, slänger upp bild på det snart. 

Hoppas ni har en bra lördagkvälll ! Puss på er!

Av Frida Pettersson - 12 januari 2013 20:01

             

Av Frida Pettersson - 12 januari 2013 13:53

Ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte bloggat, mitt humör har inte varit det bästa så..
Både torsdag och fredag började toppen, men sen mot kvällen ja, då var det inte toppen längre. 

Nu ska jag ner till tunapark med Johanna, kände att det var dags att rycka upp mig. Bussen går om tio minuter så borde gå och göra mig färdig nu. 

Hör av mig sen, love you guys !    

Av Frida Pettersson - 11 januari 2013 19:34

Åt fasen med det nyårslöftet att vara lycklig.
Förvirrad, arg, sårad, orkar inte mer.
Bloggar imorgon.

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards