fridapetterssons

Alla inlägg under februari 2013

Av Frida Pettersson - 28 februari 2013 21:49

Kom hem vid halv 9, efter lite gym, samt en kortkort runda på stan med Johanna. 
Förresten så har det kommit in nya shorts till bikbok som är dösnygga! Eftersom jag har fått månadspeng nu och allt funderar jag på att slå till på ett par, det är ju ett absolut måste till sommaren!!

Just nu är jag trött, för en gångs skull. Ingen bra uppdatering idag heller men så kan det va. 
Kommer ha rätt fullt upp i helgen med kalas hit och dit eftersom både pappa och lillasyster fyller år i helgen. 
Ska nog ta och gosa ner mig i sängen snart. Och imorgon är det fredag, satans bra!! Pusshej!

'  

Bildbrist.

Av Frida Pettersson - 28 februari 2013 21:21

 

Av Frida Pettersson - 28 februari 2013 16:05

Hej vänner!

Idag är också en bra dag! Haft en bra standard pervo-torsdag tillsammans med klassen, bästa ni!!

Fick sluta 20 minuter tidigare på det också, mycket bra av lärarna! 

 

Nu har jag nyligen kommit hem från en härlig promenad med min bebis (och nej, jag har ingen pojkvän utan jag är en ensam nunna, med bebis menar jag förstås min vovve, hihi!!) 

Ska stoppa i mig något att äta nu, sen sticker jag iväg och gymmar med Johanna! Har ingen aning om när jag kommer hem ikväll, men förhoppninsvis hörs vi sen! Puss!

 

 

Gammal och ful bild, men glad som satan! Åh, det känns bra nu!

Av Frida Pettersson - 27 februari 2013 22:37

HAHAHAHA nejmen guuuud skrattar ihjäl mig. I mitt senaste inlägg upptäckte jag nu att jag skrivit att vi ska till Romme om en timme men menar självklart en vecka! Vet inte vad jag tänkte när jag skrev det där? Det var nog för att jag var så rädd så då stresskrev jag. Nu går det tyvärr inte att ändra för jag är inne på mobilen..
Haha men jag ville bara dela med mig av min lilla tabbe så ni inte tror att jag är helt dum i huvudet..
Haha omg, det var allt för mig.

Av Frida Pettersson - 27 februari 2013 21:58

Har precis lyckats plugga runt en kvart, känner mig stoolt, tjoho för mig!

Kom och tänka på att om precis en timme sticker vi till romme, längtar ihjäl mig!! Visserligen saknas Nellie och Sofia men jag har ju Johanna och Emma nu så det går lika bra det med!

Nej gud i helskotta nu lämna resten av familjen mig ensam här i kolsvart mörker framför datan medans alla andra lagt sig. Omg, kommer dö. Måste kuta in till rummet nu innan jag får panik. Peace. '

 

Av Frida Pettersson - 27 februari 2013 20:22

Haha, så sant som det är sagt.. Jag pluggar fortfarande inte?!?!?
Asså, jag sitter och tänker hela tiden "jag borde nog plugga nu" men jag orkar inte resa på mig. 
Jag är allvarlig, jag har groteska problem med detta så kallade plugg. Noll koll och kommer faila pinsamt stort på det där jäkla provet imorgon, good job Frida.. 

 

Nej, ska kanske dra och plugga lite nu?   Haha nej skoja bara, kommer aldrig plugga det är bara inse... jag suuger!

 

 

 

Av Frida Pettersson - 27 februari 2013 18:45

Oh daaamn, insåg att jag måste duscha och jag känner bara att noooo. 

Liksom palla?! För det första har jag absolut inte tid med det och för det andra så blir håret fult, det är kallt och neeej. 
Vill inte. Orkar inte. Hinner inte. 
Men aja, får väl hoppa in i duschen nudå så tar jag tag i pluggandet sen, pusshej!

 
Bild i repris för bövelen, hihihi

Av Frida Pettersson - 27 februari 2013 18:36

Nu, då, och föralltid jag. Att jag aldrig kan ta tag i saker. Okej, nu måste jag verkligen plugga eftersom vi har ett stort engelskaprov imorgon och jag kan inte ett skit. Palla.. 

 

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards