fridapetterssons

Alla inlägg den 3 mars 2013

Av Frida Pettersson - 3 mars 2013 21:47

Aztec-mönstret vill vi se mycket utav i sommar, och även nu såklart !
Jag tycker det är skitcoolt, annorlunda och bra men på ett snyggt sätt. 

Det har blivit väldigt populärt och det är ju självklart ett måste nu till sommarn, så om ni inte redan har något så skaffa. 

Här kommer ett litet snabbgjort collage på hur det kan se ut. 

 

 

Av Frida Pettersson - 3 mars 2013 21:14

Ja hörrni imorgon börjar skolan igen, efter en helg som gått otroligt snabbt enligt mig!

Ser faktiskt fram emot det. Eller okej, nej det gör jag inte. Men jag ser fram emot Romme som är på onsdag. Men dom där två no-lektionerna imorgon? Naaah, dom kan vi skippa..

 

Efter skolan sticker jag iallfall till stan med Ärleborg en snabbis. Behöver pröva en miljard jeans, samt shorts. Nejmen det blir säkert jättebra !

Nu sitter jag och myser i min liiite stora tröja, hihi. Pusshej !

 

Av Frida Pettersson - 3 mars 2013 16:52

Hej hörrni ! Tänkte dela med mig lite smått och gott från dagen än så länge. 

Imorse började dagen med dunderfrulle, sedan vid 10-snåret pw med syster. Efter nästan en timmas promenad fortsatte vi upp till Johanna lite spontant. Julia gick hem igen och Johanna och jag fortsatte till hållsta, ännu lite mer spontant. 

Vi hälsa på Melina och sedan tillbaka till skogstorp. Och jag kan meddela er om att det blev en ganska lång promenad för min del. 1,2 mil travade jag runt, inte konstigt att vi var borta i 3 timmar. (fast vi stannade en stund i hållsta).


Nu har jag nyligen tjockat i mig en miljard godsaker, ja vi hade släktkalas för lillasyster fyller idag, grattis !

Vi hörs. 

   
      Random bilder från promenaden hihi, käääärlek till vädret !

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards