fridapetterssons

Alla inlägg den 4 mars 2013

Av Frida Pettersson - 4 mars 2013 21:22

Just nu, just denna kväll, vart mitt liv ett enda stort kaos.
Åh vad jag inte orkar mer, åh vad jag så skiter i skolan, tänker sluta försöka. Svär, det är nåt fel på mig, asså på riktigt.. fml.

Av Frida Pettersson - 4 mars 2013 20:29

Asså denna kväll kan ju baaara gå och ta sig, jag skulle lika bra kunna gå och lägga mig nu.

 

För det första, alla mina vantar är borta (okej nu låter jag töntig) nej men jag har 3 par lovikavantar och alla har försvunnit spårlöst precis som mina älskade svarta jeans som fortfarande inte kommit fram. Och nej, dom är inte i huset. 
Så freaking arg, börjar undra om det är någon som är här och rånar mig.. Isåfall, fuck you !

 

Sedan går ingenting bra just nu. Och jag har engelskaprov imorgon, det kan också ta sig. Har pluggat nada, kan nada, tänker plugga nada. Hatar engelska, hatar skolan, åhhhh. 

Peace. 

 

Av Frida Pettersson - 4 mars 2013 19:55

Nu förstår jag om ni sitter och undrar vad jag är för depp tjej pga av alla inlägg här nyligen. 

Men jag ska inte göra er oroliga.. Jag mår bra. Det är bara det att det kommer små moments då man tänker tillbaka på allt. 

För övrigt mår jag bra, och har gjort det ganska länge nu! 
BE STRONG, typ, hihi. 

Nej, men det var väl mest det jag ville säga. Nu borde jag plugga eftersom jag kom på att jag har engelskaprov imorgon, oupsi typ. Hörs!

 

     

Av Frida Pettersson - 4 mars 2013 19:48

 

 I love you more than i did before.

And if today i don't see your face.

Nothing changed, no one can take your place.

It gets harder everyday. 

Av Frida Pettersson - 4 mars 2013 17:28

Trots att måndagar brukar vara vääldigt sega har denna dag ändå gått helt ok. 

Efter skolan stack jag som planerat till stan med Ärleborg. Vi hade det jättemysigt! Hittade ett par shorts på bikbok jag ska köpa. Hennes mamma skjutsade hem mig, så nu sitter jag här igen. 

 

På ondsag sticker vi till romme, inte långt kvar nu. Döööpepp på det, ska bli så galet kul !!

 

Nu ska jag inte göra speciellt mycket. Käka middag om ett tag annars bara en lugn måndagkväll. Pusshej !

 

 

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards