fridapetterssons

Alla inlägg den 7 mars 2013

Av Frida Pettersson - 7 mars 2013 21:14

Hej på er !


Sitter med datan i knät och tar lite smått jättefula egobilder med webbkameran, därav dåligt ljus på bilden nedan..


Nu ska jag dra mig mot sängen fast kommer inte somna än på ett tag eftersom jag är jättepigg. Pusshej!


 

Av Frida Pettersson - 7 mars 2013 20:08

Denna kväll har jag gjort ingenting, lite konstigt ändå hur tiden bara flyger iväg då och då trots att man faktiskt inte gör någonting.. Nej gud jag har faktiskt inte den blekaste aning om vad jag gjort dom senaste 2 timmarna?

Haha okej, nu undrar ni säkert vad jag snackar om? Jag kan meddela er att det gör jag med.. 

 

Nejmen, imorgon är det fredag och jag har inga planer för dagen. Antar att jag är med Johanna, antar att vi hamnar på stan vilket vi gör varje fredag. Haha, men vi hörs! Pussaaar !

 

   

lite småful sådär på kvällskvisten. peace. 

Av Frida Pettersson - 7 mars 2013 17:38

Tjena på er ! Borde kanske berätta lite om min torsdag, eller?
Somsagt så händer det något med mig och min lilla klass varenda torsdag. Vi förvandlas till riktiga pervos, och misstolkar allt man säger. Haha, vad skulle jag göra utan er? Allra bästa ni!

 

Började dagen med spanskaprov vilket gick helt ok. Sedan utomhus och sola ensam tills johanna kom. Mys!

 

 

Av Frida Pettersson - 7 mars 2013 16:50

Igår steg jag upp otroligt tidigt, samling vid bussarna kvart i 7. Bussresan dit var skoj, böghög med Johanna, alla var skitpeppade och ville bara komma fram!! Drygt 2 timmar senare anlände vi äntligen i älskade Romme. Vi fick våra skidor och sen var det bara att börja åka! Under förmiddagen körde jag med Johanna och Emma som jag lovat, efterosom det var första gången för dom så skulle jag lära dom lite.  Haha, lite roliga krascher och failningar i liften gjorde dom, gud vad jag skratta! Ni är kul ni!

 

Vi mötte upp killarna vid halv 12 och käkade.  Efter lunch åkte jag med killarna resten av dagen. Vi körde bara svarta och röda backar, och hade så galet roligt! Seriöst, den där underbara känslan av lycka. Bussade hem igen strax efter 4. Haha, kaooos på bussen eftersom alla var så galna så vi hade otroligt kul! Tack killar för världens roligaste dag någonsin, och speciellt tack till Samuel som körde brevid mig hela tiden. Haha, gryyymma! 


 

Så freaking glaaad 

Av Frida Pettersson - 7 mars 2013 09:26

Sitter ensam på en bänk i skolan och solar. Haha gud vad ensam jag låter, fast det är rätt mysigt faktiskt.

Nej hörrni, livet är rätt fint ändå trots att jag är ensam. Kärlek till vädret btw, underbart att kunna vistas utomhus nu utan att bli en isbit. Vårfeelings!

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards