fridapetterssons

Alla inlägg den 8 mars 2013

-

Av Frida Pettersson - 8 mars 2013 22:21

Idag sa en killkompis som står mig väldigt nära såhär till mig:
"Åh,vad arg jag blir. Han kan ju inte bara leka runt med dina känslor, tjejer är ju inga leksaker".

Tror det var det vettigaste och finaste jag någonsin hört från en kille. Bästa du!!

Av Frida Pettersson - 8 mars 2013 21:46

Grabbar, pojkar, killar, män, gubbar och vad man nu säger? 

Hoppas ni visat respekt och omtanke till alla underbara tjejer ni känner!

Det tycker jag verkligen vi är värda, alla brudar runt om i världen. Idag är det våran dag!

 

 

Av Frida Pettersson - 8 mars 2013 21:20

Åh satans gudar, är sjukt trött och klockan är endast halv 10. Fryser som fasen gör jag också, skulle inte förvåna mig om jag är på väg att bli sjuk just nu.. Eftersom det var ett bra jäkla tag sen så slår det väl snart till om jag känner mig själv rätt. 

 

Går nog och lägger mig i sängen och kollar lite film. Ha en bra fredagkväll fina läsare, puss!

 

 

Av Frida Pettersson - 8 mars 2013 17:46

Vad ska man säga om dagen då? Sjukaste dagen på länge, blandade känslor kan man säga..

Började skitdåligt, var jättesur osv. På engelskan hade vi en skitsvår freaking uppgift vi ska göra och allt var knas. Det brast för min del och jag började tokböla. Fick snacka med massa lärare osv, allt var knas. Usch. 

 

Min älskade bästavän släpade ner mig till pizzerian och bjussade på kebab, tack för allt!

Sedan åkte vi tillbaka till skolan.. 

 

Min eftermiddag däremot vände till något riktigt bra. Efter skolan stack jag och några roliga grabbar från klassen ner till konsum, hängde där ett tag, snackade och hade kul. Sedan gick albin och sporre hem då stack jag och oscar och arvid och satte oss random på en bänk på orrliden, frös arslet av oss och snackade om allt mellan himmel och jord i ca 2 timmar. Älskar är bröder ! Nu vart detta sjukt långt men tänkte berätta lite bara om denna galna dag. Puss! 

 

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards