fridapetterssons

Alla inlägg den 11 mars 2013

Av Frida Pettersson - 11 mars 2013 21:32

Nu ska jag nog dra och kolla lite på top model sverige. Sedan blir det sängen och försöka somna lika tidigt som jag lyckats med dom senaste dagarna! Den där underbara känslan av att vakna upp på morgnarna (eller ja det är typ mitt i natten) utan att känna sig sådär dödligt trött så man är nära på att skippa skolan, underbart säger jag bara.. underbart!!!

 

Nej, haha ska sluta muppa mig nu. Pusshej !

 

HIHIHIHI bara för att jag är kääääär i bilden, omg.  

Av Frida Pettersson - 11 mars 2013 21:14

Efter typ 2 timmar är jag äntligen klar med min no-inlämning som ska in på onsdag. Känns såå skönt, en sak mindre att stressa inför. Haha ni anar inte, känns som en sten typ lyftes från mitt hjärta nyss (hahaha nej gud försökte mig på sånt där vuxensnack men vet inte hur man säger, haha!) 

Och vet ni vad? För första gången i mitt liv var det ganska roligt att plugga. Satt på mitt rum med bra musik, datan i knät, och bara skrev och så, inte alls särskilt jobbigt. Snarare rätt mysigt faktiskt!

 

Så nu känns det bra. Hoppas ni har fått en bra start på veckan! Vi hörs, pussar!

 

 

Av Frida Pettersson - 11 mars 2013 17:08

   

Av Frida Pettersson - 11 mars 2013 16:42

Hej hörrni! 
Mår faktiskt bra idag, trots dom där 17 minusgraderna jag vaknade upp till imorse.. 

 

Just nu sitter jag och lyssnar på en massa härlig musik, ska försöka skriva lite på en no-inlämning som ska in på onsdag sen också som jag verkligen inte är klar med.. 

 

Hoppas ni mår toppen, pussar och kramar! 

 

   

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards