fridapetterssons

Alla inlägg den 14 mars 2013

Av Frida Pettersson - 14 mars 2013 21:04

Ont i halsen, ont i magen, illamående. Jag kämpar på!

 

Fick jätteont i halsen nu på kvällen, men det hindrar mig inte från skola imorgon och en toppenfredag med vänner!

Tänkte träna ikväll, men skippar det eftersom man inte ska träna när man har ont i halsen. 

Kör istället mina dagliga squats (tror jag måste göra 60 idag, har utmanat mig själv, öka med 5 per dag) och lite situps skadar aldrig. 

Ha en fin kväll och en fin morgondag, puuussar !

 

Av Frida Pettersson - 14 mars 2013 20:49

         


Justin Bieber, Zac Efron, Anton Ewald, Eric Saade, Douglas Booth. Kär. Skulle döda för att få träffa er, visserligen har jag redan sett Eric Saade live 3 gånger. Men Justin Bieber, du är min drog älskling! Får panik då jag tänker på att jag aldrig kommer träffa honom.. Åh.. 


Kalla dom bög, kalla dom vad ni vill men det är bara er det blir pinsamt för.      

Av Frida Pettersson - 14 mars 2013 19:37

Hej bloggen!

 

Brabra dag idag. Skoldag som var väldigt lugn, och väldigt bra. Sjukt roliga klasskompisar, sjukt roliga lärare, mycket skratt. Efter skolan stan med några härliga tjejer för lite ärenden   

Dom stack hem efter ett tag så då tog Johanna och jag en mysfika och sedan lite shopping. Fick med mig lite smått och gott från in&finn hem, samt ett ursnyggt linne från bikbok, bild här nedanför.

 

Imorgon har vi matteprov och jag har inte tränat någonting alls, men det skiter jag faktiskt i. Yesbox. 
Ha det fint, pussar !

 

 

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards