fridapetterssons

Alla inlägg den 16 mars 2013

Av Frida Pettersson - 16 mars 2013 21:54

Nejmen vad gör inte lilla Frida nu? Jo, jag äter glass, precis som jag gjort resten av denna dag.. 
Är allvarlig med detta.. Men jag tror jag har fått i mig runt 10 kg glass idag, seriöst.

 

Annars gör jag väl inte mycket..Sitter här vid datan och är lite ensam. Lite rädd är jag också. 

 

Har ingen bra inspiration till bloggen just nu känns det som? Aja, ska försöka hålla den vid liv och så intressant som möjligt. Ha det bra hörrni, pussar!

  This picture fits me. 

Av Frida Pettersson - 16 mars 2013 19:13

Min kära moder kom hem förut med dessa skönheter. Mina andra har faktiskt gjort sitt, skapligt slitna var dom. 

Utan att jag bett om det, det finns ju alltid vissa fördelar med att vara sjuk   

 

Vita, och låga, prefekt till sommaren och ett par bruna ben. Äntligeeeen är dom mina!

 

 

Av Frida Pettersson - 16 mars 2013 18:20

Det var ungefär 3 miljarder år sedan jag var sjuk sist, hade lyckats hålla mig frisk och bra tills nu faktiskt. Nån gång är det väl min tur, så det är bara att ta det lugnt och hoppas på att jag kommer till skolan på måndag. 
Mår faktiskt redan lite bättre (som jag anser det), sitter ju vid datorn och bloggar nu så pallrade röven upp från soffan efter en hel dag framför tv:n, duktiga jag. 

 

Nu ska jag snart ner och käka middag (och ja, jag äter fast jag är sjuk). Visserligen smakar det inte så mycket, börjar fundera på om mina smaklökar har ramlat bort eller så? Nej, nu ska jag sluta blogga innan jag börjar skriva massa konstiga saker. Vadhändermedmignärjagärsjuk???

 

Puuuuuss

 

  

Har nog faktiskt aldrig kännt mig såhär ful när jag tänker efter? Har funderat på en sak, stör mig på när tjejer lägger upp bilder på t.ex instagram och grejer (hände nyligen faktiskt) och så skriver dom typ "sjuk" eller nåt, men ändå ser dom jättebra ut (?!?!) Är det bara jag som ser ut som skit när jag är sjuk eller??
Aja, hejdå. 

Av Frida Pettersson - 16 mars 2013 11:51

Förlåt igen för denna pinsamt dåliga uppdatering, men orkar inte.
Jag är sjuk, feber, förkyld, mår allmänt skit. Har sovit hela förmiddagen, degar nu framför tv:n.
Skulle egentligen träffat Johanna och Cecilia idag, men eftersom jag mår såhär så går inte det.
Blir en sängliggandes helg för min del.

Nu ska jag fortsätta kolla på filmen, vi kanske hörs mer sen om jag orkar! Pussar!

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards