fridapetterssons

Alla inlägg den 19 mars 2013

Av Frida Pettersson - 19 mars 2013 21:32


Favoriten just nu, med min babe !
Seriöst, ge han en chans ! Han är sjukt duktig och låten är världsbäst! Lyssna !!!

Av Frida Pettersson - 19 mars 2013 21:09

 

Av Frida Pettersson - 19 mars 2013 20:27

Har precis spelat mario kart med mina systrisar (kan man säga så?).  Jaja, what ever. Det var kul, som vanligt, vi är galna!

Just nu har jag en allmänt fin kväll, skriver med lite kul folk på kik. 

Hoppas ni också har en bra kväll ! Kände att detta inlägg vart lite meningslöst.. Jaja ! 
Puss ! 

 

 

Av Frida Pettersson - 19 mars 2013 17:43

Är skit peppad på träning just nu, men nejdå. Eftersom jag nyss varit sjuk får jag inte träna, det suger. 

Fast lite styrka skadar ju aldrig.. 

Ska fixa mitt friskis-kort snarast !! Haha, jag vet att jag sagt det ett bra tag nu men det har liksom aldrig blivit av. Men mamma lovade mig att fixa under veckan, sen blir det träning som gäller!
Ska vara nöjd med min kropp under sommaren 2013. Eller nej, kommer aldrig vara nöjd med den, men ska försöka vara lite mer nöjd än vad jag är nu iallfall, haha !


   

Av Frida Pettersson - 19 mars 2013 16:55

Hej bloggen!

Skola idag för min del. Fick masa mig upp ur sängen imorse pga ingen sömn alls under natten. Var sjukt pigg, så kunde inte sova. 


Skoldagen har varit bra i allfall. Under eftermiddagen fick vi gå på någon slags teater, brukar hata sånt men den var faktiskt rolig! Fick sluta halv två också, skönt! Stack hem med Johanna efter skolan, stannade där en timma ungefär och gjorde inget nödvändigt alls! 
Mamma kom och hämtade mig så stack vi direkt till mormor och fikade. 

Ha det !

 

     
Todays

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards