fridapetterssons

Alla inlägg den 20 mars 2013

Av Frida Pettersson - 20 mars 2013 20:56

Sitter i sängen tillsammans med datan, mobilen och musik.

Har faktiskt varit så duktig så jag lyckades städa rummet också. Ja visserligen vart det väl inte särskilt jättefint, men bättre än innan..


Men jag har det faktiskt riktigt mysigt här helt ensam!

Imorgon är en skön skoldag, så det blir väl helt ok.


Vi hörs!


 

Kan bjuda på ful webkamera-bild. Är osminkad och nyduschad så aa..

Av Frida Pettersson - 20 mars 2013 20:01

Oh dear lord, förlåt att jag inte bloggat idag , har helt enkelt inte haft tid. 

 

Min förmiddag kan väl beskrivas som skit. Failade med busstider och missade 3 bussar, kom försent tillbaka till skolan, tappade busskortet, och frös ihjäl. Var inte på så bra humör efter det.. 

Efter skolan var jag tvungen att gå ut med min hund i hemskheterna, usch.

Ikväll var jag på tunapark och coop med mamma. Hittade äntligen bikinin jag ska köpa när jag får cash, sååå snygg !

 

Nu har jag alldeles precis duschat och ska bara mysa. Puss ! 

 

Ful bild, pallar inte hålla min blogg "bra" idag.- 

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards