fridapetterssons

Alla inlägg den 21 mars 2013

Av Frida Pettersson - 21 mars 2013 22:11

Senaste inlägget vart lite fail. Ja ni märker ju om ni läser att jag råka skriva samma sak typ 2 gåger. Aja, kan inte ändra det nu.. Jäkla mobilbloggning..

.

Av Frida Pettersson - 21 mars 2013 22:04

-För jag känner mig rätt meningslös och oduglig när du hela tiden förklarar för mig hur mycket du vill bort härifrån.

Och när du uppenbart visar hur saker och ting förändras, och all den tid du ägnar åt all den tid och tankar du ägnar åt er två. Medans jag står kvar på samma gamla plats som alltid. För att det är så uppenbart, att jag alltid kommer stanna på denna plats.
Önskar bara att du brydde dig lika mycket om mig..

Av Frida Pettersson - 21 mars 2013 20:13

Fick nyligen ett utav mina dagliga pms-rage-utbrott. 

Man borde ärligt talat inte vara i närheten av mig då.. Vill bara sitta på mitt rum, och slå sönder allt jag ser, pratar nån med mig skriker jag och förvandlas till den värsta bitch man kan bli. 


Lyckades lugna ner mig denna gång, efter ett tag åtminstone.. 

 

Nu sitter jag och myser i mina älskade tofflor, haha. Ska gå och spela mario kart sen bara för att det är så jäkla roligt. Peace!

 

       

Av Frida Pettersson - 21 mars 2013 18:54

Lite annorlunda dag idag, men sjukt kul ! 
Började dagen med att mötas av att det varit inbortt i vårat spår inatt, stulit ipads osv. 

Dagen flöt på bra, hängde i kafeterian med johanna och boyseen hela dagen typ. Standard peddo-torsdag. 
Sedan ville jag även meddela att när jag låg i kafeterian i en soffa satte sig en av mina muy snuskiga kompisar (en kille förstås) på min rumpa och fes på mig. Kommer för evigt hata dig så du vet ! Vi är officiellt icke vänner längre!!

 

När jag kom hem från skolan har jag bara sovit, dötrött. Just nu sitter jag och funderar på om jag ska gå ner och käka middag? Nu kanske jag låter som världens anorexia-barn (det är jag icke!!) men jag har typ ingen aptit. Känner mig inte alls sugen på mat. Aja, får väl ta nåt ändå.. Pusshej !

 

   

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards