fridapetterssons

Alla inlägg den 26 mars 2013

Av Frida Pettersson - 26 mars 2013 20:21

Köttar mario kart like standaaard på kvällarna med mina systrar!

Måste medge att vi är otroligt duktiga bilförare ! 

HAHA, låter bilden tala ! Vi borde filmas när vi kör, omg.. Just nu sitter min siis och skriker groteska svordomar över hela huset, whats wrong whit you duude? Aja, vi hörs!

 

 

.

Av Frida Pettersson - 26 mars 2013 19:37

Haha åh herregud, har suttit i typ 2 timmar och försökt klura ut vad jag kan blogga om (?!?)
Har verkligen noooo inspiration, och nooo bilder att lägga upp. Vilket känns rätt surt eftersom jag vill blogga!
Så detta blir ett sånt där sjukt meningslöst inlägg bara för att berätta att jag inte har något att blogga om, så jag bloggar om att jag inte har något att blogga om.. Haha, nu vart det komplicerat. Hoppas ni fattar   

 

Ska väl antagligen gå och göra något vettigt av mitt liv.. Naaah why ? 
Puuuuss ! 

 

Kör väl en bild i repris som alltid liksom.. 

Av Frida Pettersson - 26 mars 2013 15:02

Tjena snyggingar!

 

Kom hem från skolan för typ en timma sen, nu ska jag snart ut på en pw med vovven i det underbara vädret. 
När jag kommer hem blir det lite hemma-träning. Crosstrainer, styrka, osvosv.

Vi hörs mer senare, pusshej finaste ni! 

 

 

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards