fridapetterssons

Alla inlägg den 29 mars 2013

Av Frida Pettersson - 29 mars 2013 17:42

Hej på er!

Dom senaste timmarna vet jag inte riktigt vad jag har gjort. Tiden har gått otroligt segt för hade verkligen ingenting att göra. Satt och snackade i stugan med Julia och Ida lite, mysmys ! Annars har det inte hänt så mycket mer.

Ska snart käka middag nu hoppas jag, eller okej maten är inte klar men ändå..

Fick nyss ett utbrott, fysatan för dom idioter som kan få mig så otroligt uppretad, blir så fucking arg.


Jaja, ska inte ta ut min surhet på er. Ser det positivt för det är ju påsk imorgon, trots att jag inte alls är godissugen..

 

och ja ni får somsagt bara bild i repris här nu eftersom jag inte kan ladda över några bilder till denna data.

Av Frida Pettersson - 29 mars 2013 14:51

Hej bloggen!

Fick lite tid att blogga nu fast jag trodde att jag inte skulle det!

Åkte somsagt upp hit igår (landet), en skön bilresa med donken på vägen.


Idag har vi spenderat dagen utomhus hela tiden fram tills nu. Har varit ute och sprungit med Ida, och legat och solat med resten av folket här på altanen, skitmysigt!
Kanske hinner blogga nåt mer,vi får se! Annars får ni ha det toppenbra, pussar!

 

Har tagit lite roliga bilder med Ida som jag tänkte ladda upp men data-skiten fungerar inte att spara bilden på så aja dom kommer upp när jag kommer hem iallafall. Pusshej!

Av Frida Pettersson - 29 mars 2013 14:00

Hej vänner och ovänner!

Somsagt, eftersom jag har fått så pass bra statistik nu på senaste, så ville jag hålla er lite uppdaterade fast jag är borta. 
Så som jag lovade får ni lite tidsinställda inlägg.. 
Just nu umgås jag antagligen med mina kära kusiner, och har förmodligen mycket roligt! 

Imorgon är det påskafton och räknar med att få ungefär 13 tusen påskägg och bli fet. Haha!

Hoppas ni alla har det toppenbra! Pusshej finaste ni! 

 

 

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards