fridapetterssons

Alla inlägg under mars 2013

Av Frida Pettersson - 14 mars 2013 19:37

Hej bloggen!

 

Brabra dag idag. Skoldag som var väldigt lugn, och väldigt bra. Sjukt roliga klasskompisar, sjukt roliga lärare, mycket skratt. Efter skolan stan med några härliga tjejer för lite ärenden   

Dom stack hem efter ett tag så då tog Johanna och jag en mysfika och sedan lite shopping. Fick med mig lite smått och gott från in&finn hem, samt ett ursnyggt linne från bikbok, bild här nedanför.

 

Imorgon har vi matteprov och jag har inte tränat någonting alls, men det skiter jag faktiskt i. Yesbox. 
Ha det fint, pussar !

 

 

Av Frida Pettersson - 13 mars 2013 20:48

.... För noll uppdatering än så länge, inte alls haft tid. 
Vaknade upp till snö, halft död, kände för att stanna hemma. Släpade mig till skolan, träffade mina vänner! Hade en toppenbra eftermiddag med elvens val och massa kul folk. 

Kom hem, käkade mellis. Sov en stund, sedan direkt iväg på träning med sis och hennes kompis på friskis. Hårt blev det, men skönt nu såhär efteråt! Allt känns bra nu. Kom hem och skrev en engelska inlämning till imorgon, nu är den klar!

Känns verkligen toppen just nu, för en gångs skull lyckats med skolsaker. Har tränat, allt är prima prima. 
Vi hörs kanske mer ikväll, får se! Pussar och kramar !

 

  
Dagens, inte så supersnyggt. Svarta jeans, tjocktröja, orkade inte bry mig idag. 

 


Av Frida Pettersson - 12 mars 2013 21:29

Hej bloggen !

Tog en hettande varm dusch, skrivit med roligt folk på kik, samt redigt ut saker och ting, så nu slipper ni fler rage utbrott från min del på ett tag.. Förhoppningsvis   

Nej, men nu är allt bra och så igen! Ska mysa ner i sängen snart, hoppas på att somna tidigt!
Blir förmodligen en helt okej dag imorgon, förutom en miljard långa no och mattelektioner. 

Pussar och kramar från mig och mina favorit goosiga tofflor, så stora men så mysiga!

 

Av Frida Pettersson - 12 mars 2013 19:05

Har nyligen tränat, och tror aldrig i hela mitt liv jag peppat mig själv så pass mycket som jag gjorde.. Sjukt egentligen hur mycket man orkar, även fast man inte tror det. Allt som krävs är viljan!!      

 

Nu känns det jättebra i hela kroppen. Väntar på min la familia som antagligen kommer hem när som helst och då blir det käk. Sedan ska jag ta en dusch och fräscha till mig lite! 
Pussaaaaar 

 

 

Av Frida Pettersson - 12 mars 2013 15:00

Sjukt rolig dag idag med sjukt roliga tjejer. Dunderdag helt enkelt!

Ikväll mina vänner blir det träning för min del. Typ skönt att komma igång igen känner jag, haha!

 

Hur har ni det då? Hoppas ni också haft en bra dag! 

Vi hörs, pussar!

 

 

Bild i repris, orkar inte hålla på och ta egoobilder hela tiden haha !

 

Av Frida Pettersson - 11 mars 2013 21:32

Nu ska jag nog dra och kolla lite på top model sverige. Sedan blir det sängen och försöka somna lika tidigt som jag lyckats med dom senaste dagarna! Den där underbara känslan av att vakna upp på morgnarna (eller ja det är typ mitt i natten) utan att känna sig sådär dödligt trött så man är nära på att skippa skolan, underbart säger jag bara.. underbart!!!

 

Nej, haha ska sluta muppa mig nu. Pusshej !

 

HIHIHIHI bara för att jag är kääääär i bilden, omg.  

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards