fridapetterssons

Alla inlägg under mars 2013

Av Frida Pettersson - 11 mars 2013 21:14

Efter typ 2 timmar är jag äntligen klar med min no-inlämning som ska in på onsdag. Känns såå skönt, en sak mindre att stressa inför. Haha ni anar inte, känns som en sten typ lyftes från mitt hjärta nyss (hahaha nej gud försökte mig på sånt där vuxensnack men vet inte hur man säger, haha!) 

Och vet ni vad? För första gången i mitt liv var det ganska roligt att plugga. Satt på mitt rum med bra musik, datan i knät, och bara skrev och så, inte alls särskilt jobbigt. Snarare rätt mysigt faktiskt!

 

Så nu känns det bra. Hoppas ni har fått en bra start på veckan! Vi hörs, pussar!

 

 

Av Frida Pettersson - 11 mars 2013 17:08

   

Av Frida Pettersson - 11 mars 2013 16:42

Hej hörrni! 
Mår faktiskt bra idag, trots dom där 17 minusgraderna jag vaknade upp till imorse.. 

 

Just nu sitter jag och lyssnar på en massa härlig musik, ska försöka skriva lite på en no-inlämning som ska in på onsdag sen också som jag verkligen inte är klar med.. 

 

Hoppas ni mår toppen, pussar och kramar! 

 

   

Av Frida Pettersson - 10 mars 2013 20:07

Allt skit kommer på en och samma gång.. Mår psykiskt dåligt.. 

 

Sitter och skriver med Alex just nu, han har åtminstone fått mig på någorlunda bättre humör.. Tack för att du finns där!

Vill inte till skolan imorgon.. Ont i hela kroppen, hela jag gör ont. Känns som jag har feber också? Men kan inte skippa skolan imorgon, måste fortsätta kämpa med en engelska/matte/teknik/ uppgift sak som jag fortfarande inte fattar något av.. Och den ska in på torsdag.. Orkar inte, kan inte, fattar inte, seriöst.. Åhh. 

 

Nej gud, ska sluta klaga över mitt liv nu, hoppas ni har det bättre än mig! Puss.   

Av Frida Pettersson - 10 mars 2013 19:11

Har inte glömt, kommer inte glömma.. Allt är så dåligt just nu. Vill inte. 

         

Av Frida Pettersson - 10 mars 2013 18:49

I remember when we kissed, I still feel it on my lips. The time that you danced with me, with no music playing. And i remember those simple things, i remember til I cry. But the one thing I wish i'd forget, the memory i wanna forget, Is "goodbye" 

Av Frida Pettersson - 10 mars 2013 17:36

DAGENS VILL HA: Sommar, vad annars?
DAGENS KLÄDSEL: Jeans och tjocktröja, pallade inte klä upp mig idag haha.. 
DAGENS FRISYR: Utsläppt och vågigt (sov med flätor)
DAGENS LÅT: Be alright- Justin Bieber
DAGENS PLANER: Ingenting för tillfället (börjar närma sig kväll) ta det lugnt och förbereda för skolan imorgon. 
DAGENS SAKNAD: Grekland 2012, vill tillbaka!!
DAGENS DUMMASTE: En viss person som jag inte alls förstår mig på just nu.. 
DAGENS MISSLYCKANDE: Min fail när jag var ute och sprang och ramlade, haha gud. 
DAGENS DROG: min b&j, käkat den typ hela dagen. Dör när den tar slut!
DAGENS KÖP: 2 par jeans!
DAGENS GODIS: En enda godisbit imorse som fanns kvar från igår, annars ingenting. 
DAGENS HUMÖR: Både glad och inte. 
DAGENS CITAT: " Det är alltid enklare att ramla än att stå upp igen.

Men det är alltid bättre att resa sig än att ligga kvar!"
DAGENS ROLIGASTE: I bilen påväg hem från lager 157. Min familj + mormor, är galeen !

New

Av Frida Pettersson - 10 mars 2013 17:24

Fick en kommentar från en tjej som ville att jag skulle lägga upp bild på jeansen jag köpte. 
Tyvärr hann och orkade jag inte ta någon vettig bild, så det fick bli en slarvbild, hehe.. Färgen på jeansen är annorlunda i verkligheten. Kan försöka ta en bättre bild när jag har dom på mig någon dag. Men just nu orkar jag inte det.

Man ser inte så jättemycket hur dom ser ut, haha. Men på ett ungefär. 

Ni hittar dom på lager 157 för 300 kr st. 

 

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards