fridapetterssons

Alla inlägg under mars 2013

Av Frida Pettersson - 26 mars 2013 15:02

Tjena snyggingar!

 

Kom hem från skolan för typ en timma sen, nu ska jag snart ut på en pw med vovven i det underbara vädret. 
När jag kommer hem blir det lite hemma-träning. Crosstrainer, styrka, osvosv.

Vi hörs mer senare, pusshej finaste ni! 

 

 

Av Frida Pettersson - 25 mars 2013 20:39

Ja vad hade inte lilla jag tänkt blogga om nu då? Om inte sommaren? Tjohoooo typ, alltid roligt att läsa lite om min groteska kärlek till sommaren   

Just nu slog det mig, när man lyssnar på massa dundeeerhärlig sommarmusik, kollar bilder från 2012's sommar och börjar fundera. Ja då slog det mig hur fucking mycket jag verkligen älskar sommaren och hur sjuuuuk min saknad är efter den!
Jag fungerar på så sätt att på sommaren verkar jag som, och är, världens lyckligaste person! Jag kan gå igenom vad som helst då, allt dåligt kan komma på samma gång, jag mår ändå bra! 
Men så fort vintern börjar närma sig går jag in i någon slags deprition, same old same old. Varje vinter. Mår verkligen dåligt, riktigt deprimerad. Så alltså behöver jag sommar, för att kunna vara lycklig och må bra!


Sena sommarkvällar, nakenbad, cykla på sin skruttiga cykel överallt, bada, sola, mysa, picknickar, övernattningar utomhus, käka utomhus, vakna upp till solsken, kunna vara ute när man vill, sommarlov, vara fri, träffa folk, vara fin, håret växer, du blir brun, grilla, utomlands, värme, lycka, må bäst på jorden. Kan fortsätta ett år till... 
Ville bara berätta en gång för alla, fy i helskotta vad jag älskar sommar. Och min sommar 2013 kommer bli den bästa tiden i mitt liv!! 

 

                 

Av Frida Pettersson - 25 mars 2013 20:19


   

Av Frida Pettersson - 25 mars 2013 19:57

Hej godingar!

 

Har haft en förvånansvärt bra måndag. Ja men jag menar, det är ju måndag liksom? Vilket vanligtvis är sjuukt segt. 

Skoldagen gick toppen, haha ja för vi hade typ inga lektioner. 

Efter skolan hängde Johanna med mig hem. Vi käkade dundermellis och myste sedan ner oss i sängen och snackade om allt och ingenting. 

På kvällen har jag, mami och mina sis vart på coop och påskhandlat ca 17 kg godis. Ojoj, här ska frossas! 

 

Hoppas ni haft en bra måndag, pussisar!!

 

   

Av Frida Pettersson - 25 mars 2013 07:54

 

Av Frida Pettersson - 24 mars 2013 20:56

Kollade precis klart på filmen "the notebook", och jag kan meddela er att det kan vara bland det finaste jag någonsin sett!
Längesen jag grät såhär mycket. När jag kolla på film gråter jag typ alltid, men det är mer så att tårarna rinner lite bara. 
Nu sitter jag och verkligen "hyperventilerar-gråter", helt seriöst. Det där var verkligen det finaste jag sett!
Det sorliga, det som gör att just jag reagerar som jag gör på denna film, var väl antagligen att den påminner om mitt eget liv  då och då. Fy satan.. 

Ska försöka samla mig lite (om det nu går). Ha det bra!

 

Ett citat från filmen. Usch vad jag gråter..   

Av Frida Pettersson - 24 mars 2013 18:08

Tog ett bad förut somsagt, med ansiktsmask och lite sånt mys. Och sen kommer vi till det där med "rakningen" också.. 
Är det bara jag som alltid lyckas cutta upp typ hela mig och förblöda? För jag gör det verkligen varje gång, skitirriterande..

Nej, men nu är jag len iallfall (haha låter retard och säga så). Smörjt in mig med bodylotion också. 

 

Nu hoppas jag veeerkligen att maten är klar snart för jag håller på att hungra ihjäl !

 

 

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards