fridapetterssons

Alla inlägg under mars 2013

Av Frida Pettersson - 19 mars 2013 17:43

Är skit peppad på träning just nu, men nejdå. Eftersom jag nyss varit sjuk får jag inte träna, det suger. 

Fast lite styrka skadar ju aldrig.. 

Ska fixa mitt friskis-kort snarast !! Haha, jag vet att jag sagt det ett bra tag nu men det har liksom aldrig blivit av. Men mamma lovade mig att fixa under veckan, sen blir det träning som gäller!
Ska vara nöjd med min kropp under sommaren 2013. Eller nej, kommer aldrig vara nöjd med den, men ska försöka vara lite mer nöjd än vad jag är nu iallfall, haha !


   

Av Frida Pettersson - 19 mars 2013 16:55

Hej bloggen!

Skola idag för min del. Fick masa mig upp ur sängen imorse pga ingen sömn alls under natten. Var sjukt pigg, så kunde inte sova. 


Skoldagen har varit bra i allfall. Under eftermiddagen fick vi gå på någon slags teater, brukar hata sånt men den var faktiskt rolig! Fick sluta halv två också, skönt! Stack hem med Johanna efter skolan, stannade där en timma ungefär och gjorde inget nödvändigt alls! 
Mamma kom och hämtade mig så stack vi direkt till mormor och fikade. 

Ha det !

 

     
Todays

Av Frida Pettersson - 18 mars 2013 20:09

1. Jag har en typisk svennefamilj och är så svensk man kan bli

2. Jag är sjukt kräsen när det gäller mat

3. Jag tror att jag gillar en person. Och nu tror säkert mina vänner att dom vet vem det är, men nepp!

4. Jag är beroende av adrenalin-kickar, och gör därför massa galna saker!

5. Jag är lycklig just nu!

6. Min bästavän är mitt liv

7. Mina vänner beskriver mig som "sjuk i huvudet" och "galen"!

8. Min klass betyder typ allt för mig, jättefamilj!

9. Är beroende av Justin Bieber, gråter när jag kollar på hans videos osv. 

10. Har väldigt lätt för att lära känna folk !

11. Säger ofta saker innan jag tänker efter

12. Jag kan vara världens bitch mot folk som beter sig som skit. 

13. Jag har legat på sjukhus, med dropp och massa skit. Aldrig mer. 
14. Sprutor är det värsta jag vet, mitt oändliga hat till det går inte att beskriva. 

15. Min dröm i livet är att bli sångerska!

16. Jag har blivit dumpad, och det är nog det värsta man kan gå igenom här i livet.

17. Jag var världens supertönt när jag var mindre, skäms fortfarande, haha!

18. Mitt rekord i att ha godisförbud är 2 veckor och 5 dagar, är sjukt stolt över det haha!

19. Jag är livsnjutare till 1000

20. Sommaren är det bästa jag vet!

21. Ibland får jag glädjerus och är världens lyckligaste person av typ ingen anledning!

22. Musiken är allt för mig!

23. Jag kan börja gråta av låtar hur lätt som helst

24. Jag är galet mörkrädd och har varit det i hela mitt liv.

25. Jag ska till Grekland i sommar

26. Arvid och Oscar är mina brödeeer 

27. Vill ha ett förhållandee

28. Jag har världens gulligaste hund!

29. Ibland är jag väldigt tjejig, ibland inte. 

30. Tränar som bäst när jag är arg

31. Älskar mysiga tjejkvällar

32. Älskaar kebab

33. Är shoppingberoende

34. Kan inte sluta skriva om sommaren. Går inte att förklara, hur mycket jag längtar vill bara skrika!

35. Har många sjukt underbara minnen!

36. Jag saknar Melina och Nellieee !

37. Jag gifte mig med Johanna den 28 december 2011 med Johanna!

38. Älskar stockholm! 

39. Har mjukisbyxor på mig hela tiden, förutom i skolan. 

40. Jag är positiv av mig

41. Jag har utstående öron och skäms över det, hahaha

42. Jag är typ 165 lång

43. Jag hatar att klippa håret!

44. Jag älskar skräckfilmer

45. Magrutor är det bästa jag vet

46. jag tror jag har magrutor så mycket som jag skrattar

47. Jag plattar håret typ varje dag

48. Nu måste jag gå och kolla tv

49. Kommer inte på några fler sanningar

50. Jag är cool 

 

Av Frida Pettersson - 18 mars 2013 19:01

Åh, , skiter i allt just nu. För jag ska till Grekland, samma hotell som förra året, woooopaaa !
Världens bästa mami och papi kommer och ger mig och mina systrar det här idag, helt random. Dom hade bokat utan att säga något, som en överraskning. Julias och min livslust är ju Grekland, världens finaste ställe! 
Aldrig varit så lycklig som förra året då vi var där, aldrig mått så bra. 


Gud, längtar redan ihjäl mig. Det här kan vara bland det bästa på lääänge, är så glad !!

 

 

 

Av Frida Pettersson - 18 mars 2013 18:25

När jag säger förevigt, menar jag det. 
Stör mig på när alla andra tjejer säger t.ex "Visst vi bråkar, men det gör alla bästavänner". 3 år tillsammans, 3 år med den sjukaste människa jag någonsin träffat, och vi har aldrig bråkat, och då menar jag allvar. 

Vi gör allt tillsammans, allt! Våra minnen är dom bästa, våra sjuka spontana saker vi gör som inte en annan människa ens skulle ägna en tanke åt. Vår humor, våra skratt, våran manliga sida, att vi inte är som alla andra tjejer. Vi är vi. 
3 dagar ifrån varandra är ungefär en livstid för våran del. En vecka är det längsta vi varit ifrån varandra, aldrig mer.. 

Du har gjort och kommer göra min ungdom till den bästa i mitt liv. En tid som jag kommer minnas förevigt. Jag ser oss sitta brevid varandra på ett ålderdomshem om typ 70 år. Vi kommer bli två galna tanter, sjuka tanter! Ålderdomshemmet kommer inte klara av oss. Längtar ihjäl mig tills vi fyller 18, då vi flyttar till en lägenhet tillsammans. Sedan sticker vi utomlands. Alla sjuka saker vi har gjort, alla sjuka saker vi kommer göra. Ord kan verkligen inte beskriva det vi har tillsammans, den relation vi har byggt upp som ingen annan någonsin kommer få. Skulle verkligen kunna skriva en bibel om dig, våra minnen, vår framtid, allt. 
Jag älskar dig av hela mitt hjärta, min bästavän, bror, syster, kvinna, min själsfrände, det är en ära att få vara gift med dig!
Förevigt vi.

 

   

Av Frida Pettersson - 18 mars 2013 16:25

Hej vänner och ovänner !

Ja här sitter jag, tar en massa random egobilder och har det bra.

Det snöade typ 4 snöflingor nyss, men tror det har slutat nu. Hörde att det skulle bli typ snöstorm imorgon också.. Himla fint, verkligen. Börjar må psykiskt dåligt över detta väder nu. Allt jag vill ha just nu, det enda jag ber om är sommar.
Alla andra skulle väl säga perfekt kropp, snygg pojkvän, prima hår, prima liv, eller något liknande. Men nej, (eller jo vem vill inte ha det där jag rabblade upp) men det enda jag verkligen vill ha just nu är sommar.


     

Ful som få.. Nej lite rolig tycker jag minnsan att jag är !

Av Frida Pettersson - 18 mars 2013 15:24

Den där lyckan då man inser att det är 50% på bikbok, favoritaffären! 
Vet sjukt mycket jag vill ha där ifrån, ett par shorts som jag köper på nästa månadspeng, och lite tröjor osv. Har faktiskt inte alls råd med det just nu. Har typ 100 spänn, haha. Men får väl skrapa ihop lite för måååste ha vissa saker! T.ex den här dödligt snygga bustiern som jag har spanat in hur länge som helst. Jag menar, är det rea på den måste man ju slå till! Endast 150 kr just nu, får köpa så snart som möjligt!

 

 

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards