fridapetterssons

Alla inlägg den 3 april 2013

Av Frida Pettersson - 3 april 2013 23:39

Denna kväll har jag fällt alldeles för många tårar.

Vet att jag skrivit mycket om filmer på senaste, men jag har blivit totalt fast i filmvärlden och speciellt såna här romantiska gråtfilmer. Okej, visserligen gråter jag till alla filmer jag ser men såna här tokbölar jag till..

Ligger i min säng och precis sett klart The Vow. Asså detta var också bland det finaste jag sett (säger så om allt men ändå). Fy satan vad jag gråter nu!!
Gråter liksom bara vet inte varför. Först för filmen sen fortsätter det bara..

Nu ska jag mysa lite i min säng, torka tårarna och försöka se allt positivt. Det är ju en dag imorgon också.

Av Frida Pettersson - 3 april 2013 21:20

Gick från arg till ledsen på kort tid. 

Har precis kollat klart på filmen "A walk to remember". Samma som har gjort alla såna där underbara filmer typ Dear John, The Notebook, The last song osv osv. Ja alla underbara kärlekshistorier!
Sjukt fin film, började som vanligt tokböla, åh seriöst filmer är det finaste jag veet !

Ja nu sitter jag här och gråter över både filmen och mitt eget liv. 
Tänk om killar kunde vara som i filmer, tänk om dom kunde bete sig så, vara så, gud.. Gråter ihjäl haha.. 

 

Nej nu tänkte jag hämta ipaden, hoppa ner i sängen och kolla på ännu en film och gråta lite till! 
Puss !

     

Av Frida Pettersson - 3 april 2013 19:07

Och där kom ett såntdär moment igen då jag hatar hela världen och är villig att mörda. 

Allt, verkligen allt allt allt suger just nu. 

Jag har inga vänner för jag är en ensam nunna. Irriterad på alla idioter. Trött på mänskligheten. Trött på killar. Jag har blivit tjock, hatar min kropp. Tänker inte äta. Ingen pratar med mig. Alla hatar mig. Men värst av allt.. JAG HAR PMS  !!

Och det suger. 

 

Bara att acceptera att mitt liv suger i allmänhet just nu, right? Åh. Fml. 

 

Av Frida Pettersson - 3 april 2013 18:20

     

   

 

 


Lite saker jag ska införskaffa mig så fort som möjligt! Okej, det finns typ tusen till saker jag verkligen måste köpa men orkade sitta och screenshota allt.

Men detta ska jag i allfall köpa! Och asså bikinisarna, jag ska inte bara köpa överdelarna utan underdelarna också hha, men det är väl givet liksom. 

Har gått och spanat in den turkosa från hm typ 2 år nu. Haha prövar den så fort jag är på stan ;) 

Nejmen, nu ska jag bara samla på mig lite cash sen så ! 



.

Av Frida Pettersson - 3 april 2013 16:03

Längesen jag hatade min kropp så pass mycket som jag gör nu. 
Hatar påsk, hatar allt. Har seriöst levt på godis nu under påsk, tror jag har gått upp typ 139 kilo eller någonting. 

Varför kan man inte få se ut som alla andra tjejer? Ha deras perfekta kroppar? Nej, såklart inte. 
Det är väl menat att just jag ska vara missnöjd hela tiden..

 

 

Av Frida Pettersson - 3 april 2013 11:20

Hej bloggen!

Haft en såndär underbar morgon. Ni vet när man vaknar upp och inser att man är ensam hemma är ju bland det bästa som finns.  Har tagit mig en sovmorgon vilket jag verkligen behövde, käkat frulle och nu ska jag ut i solen på dirr. 
Superfint väder ute! Vart nästan lite rörd när jag kollade på termometern som visade 17 + grader. Okej visserligen var det där solen var, haha men ändå. Får lite hopp om sommar, fast bara lite.. 

 

Haha nejmen nu ska jag ut och lägga mig i solen och ge det ett försök! Vem vet, man kanske får lite färg? Aja, pusshej sålänge!

 

 

ful bild. Men åhhhh ge mig sommar nuuuu !

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards